A barátom információit kihasználva már rég le tudtam beszélni Teoval a "randinkat". Úgy beszéltük meg a parkban fogunk találkozni, méghozzá abban, amelyben találkoztam Hiroval a koncert után. Emiatt persze nagyobb volt a bűntudatom, hiszen azért ilyen bizalmas emlékeket eltorzítani ellenszenves emberekkel való tapasztalataimmal nem szép dolog. Töprengtem azon is, hogy mi lesz ha ezeknek vége lesz, hogyan leszek képes Teot lerázni magamról, hiszen semmilyen komolyabb dolgot nem akarok tőle, egyszerűen csak kihasználom. Akár rossz dolgot csinálok akár nem, nem volt akkora bűntudatom amiatt mert kihasználom, inkább Hiro miatt, hogy őt átverem. Tudom, hogy Teo komolyan gondolja ezt az egészet, ami azért mégis fura, hiszen Hiron kívül senki sem volt belém szerelmes. De ha Hiro, egy világsztár akit mindenki imád belém lett szerelmes, akkor csak vonzó lehetek, nem? Nem hinném, hogy rossz ízlése lenne fiúk vagy akár lányok terén is, ezért bármikor gondolkozok ezen mindig felviszi az önbizalmamat.
Este nyolckor én már vártam a parkban Teot, semmi szokatlan nem volt rajtam, csak egy pulcsi ami alatt egy ing illetve egy tavaszi kabát. Nem foglalkoztam sokat magammal a tükörnél, sőt lehet meg sem fésülködtem, de nem is neki akarok tetszeni, hanem Hironak. Viszont amikor Teo odaért, úgy vettem észre, hogy ő sokkal komolyabban vette ezt a randit, mint ahogy én, hiszen sokkal több időt töltött a külsejével. A haja máshogy volt beállítva, talán kicsit balrább volt fésülve, egy visszafogottabb de mégis elegáns zakó volt rajta egy inggel alatta. Az illatára is oda figyelt, ha nem ötször, akkor semennyiszer volt befújva ezzel a rossz kölnivel. Reménykedtem hogy nem keltem egyből magunkra a figyelmet ezzel a szaggal, eléggé valószínű hogy megfogja ütni Hiro orrát. Ha Hirot még ismerni sem ismerném, akkor sem lenne Teo az esetem és most sem az, de értékelem az erőfeszítését.
-Szia! Jól nézel ki, tetszel.-hazudtam szemrebbenés nélkül a szemébe.
-Tényleg? Köszönöm, te mégjobban. Mehetünk?-kérdezte zavartan, nem csak a külseje de a viselkedése is fura volt. Mégis örültem hogy ilyen jól kezdtem, ha sok önbizalmat szerez, akkor több az esélye hogy olyan dolgokat fog csinálni, amit Hiro könnyebben ért félre.
-Persze!-válaszoltam büszke mosolyommal miközben megfogtam kezét, azthiszem ő úgy gondolja hogy én vagyok a dominánsabb fél, bár soha életemben nem tudnék egy ilyen szerepet betölteni. Kézenfogva mentünk el a helyre, ahol Hiroék már valószínűleg órák óta buliznak, még nekem is GPS-en kellett nézni, nehogy véletlenül rossz ajtón menjünk be. Szerencsére amikor beértünk öt perc múlva a helyre, megpillantottam azt a sok embert és megörültem, hiszen eltudunk vegyülni, de egyben féltem is, hiszen úgy kéne megtalálnom Hirot, hogy ne vegyen észre minket illetve Teo ne vegye őt se észre. Óvatosan nézelődtem, nehogy túl feltűnőek legyünk, de végül megtaláltam őket. Egy asztalnál ültek az ablak mellett hatan, az asztalon pedig egy hatalmas shisha azaz a vízipipa. Hangosak voltak, egymást szórakoztatva fújták különböző formákban a füstöket, most épp egy fekete hajú férfinél volt a vízipipa aki nem más volt mint... Az osztályfőnököm? Kicsit megijedtem, hiszen nem értettem mit keres Hiroékkal ő, talán eddig is a baráti társaság tagja volt és innen volt ismerős? Meglepő volt, mégse vesztettem el a hidegvéremet, kerestem egy helyet ahol Teo háttal ülhetett Hironak, ő pedig simán ránk láthatott. A kezembe vettem az itallapot amin szintén szerepelt a vízipipának különböző ízei.
-Mit szeretnél inni?-kérdeztem.
-Egy limonádé jó lesz. Áfonyás. Kérünk ilyen... Cuccot is?- mutatott a vízipipára a képen.
-Ha szeretnél akkor persze. Egy próbát szerintem megér. Nem véletlenül hoztalak ide.- kacsintottam rá, ő pedig egyből fürkészni kezdte az ízeket. Én eldöntöttem hogy egy alkohol mentes epres koktélt kérek, úgy mint újévkor, kicsit nosztalgikus is volt. Elbambultam Hirot nézve, eszembe jutott mi mindent csináltunk újév éjszakáján és hogy milyen helyes most is. Csak egy sima sötétkék garbó volt rajta, a kabátja pedig a széke támlájára volt hajítva. Az osztályfőnökömmel eléggé jóban lehetnek, hiszen egymás nyakában voltak végig, viszont nem félreérthető módon, csak mint a testvérek. Mellesleg az osztályfőnöknek menyasszonya is van, szóval kétlem hogy bármi is lenne köztük.
YOU ARE READING
Kottába Vésve
RomanceEgy történet egy csendes koreai fiúról akitől egy azonos nemű világhírű énekes ellopta szívét. Egy forró augusztusi napon megismervén személyesen, úgy érzi Shota megváltozott az élete. Egyik legközelebbi barátjává válik a sztár, vagy talán többé is...