Ollin pov:Ihan vitun masentava sää, vettä sataa niin maan perkuleesti et kohta täytyy hankkia vene. Oon kävelemässä, vittu KÄVELEMÄSSÄ studiolle. Ei nyt välttis jaksais. Mutta,positiivista on se, että nään Aleksin. Meillä on ollu jonkinlaista säätöä nyt jonkin aikaa.
Vihdoinkin pääsin studiolle. Laitan takin naulakkoon ja otan kengät pois. Suuntaan sitten muiden luo. "Ei jumalauta Olli, et kai sä kävelly tossa kelissä!?" Joonas huudahtaa niin,että varmasti koko Helsinki kuuli. "No vittu arvaa" tiuskahdan. "Ota mun kuiva huppari niin et ainakaan vilustu" Aleksi riisuu oman hupparinsa ja on nyt itse pelkällä t-paidalla. Hänen kädet ovat vitun seksikkäät. Jään tuijottamaan tuota ehkä vähän liiankin pitkäksi aikaa.
" Olli huhuu " Aleksi heiluttaa kättään naamani edessä. " Ai joo...kiitos " hymähdän ja menen vaihtamaan hupparin vessaan.
Katson itseäni peilistä. En pidä näystä. (olli on oikeesti ihan vitun hyvän näkönen) Vittu miksi näytän tältä, ei Aleksi ikinä vois ottaa juttua tällasen kanssa tosissaan. Puen kuitenkin hupparin päälle ja menen takaisin muiden luo.
Kävelen Aleksin ohi kohti "olohuonetta". " Näytät aika söpöltä toi huppari päällä " Tuo pörröpää kuiskaa korvaani. Voi helvetti, taidan punastua.Treenejä on kulunut jo muutama tunti. " Jätkät oikeesti, jos me halutaan tää albumi ajoissa valmiiks, me tarvitaan apua " Niko möläyttää kesken syvän hiljaisuuden. " Ei helvetissä tarvita! " Joel suorastaan hyppää pystyyn. " Mun mielestä niko puhuu asiaa " Tommi komppaa Nikoa. " Vittu me ollaan pärjätty tähän asti loistavasti ilman apua " Joel mesoaa. " Okei okei let me explain tunnen yhen tyypin, Jaakobin se vois vaan vähän jeesaa meitä. Ei paljoa." Niko rauhoittelee Joelia. " Okei kuulostaa hyvältä. Entä mitä mieltä muut on? " Tommi nyökkää Porkoa, Aleksia ja minua päin. " Sopii " sanomme lähes kuorossa. " No okei sitten, mut vaan vähän,ei paljoa " Joel myöntyy lopulta.
" Täydellistä, kysyn jos Jaakob pääsis jo huomenna " Niko riemuitsee. En oikein tiedä mitä pitäis ajatella siitä, että joku random jätkä tulee jeesaan meitä. Mut jos Niko luottaa siihe, niin kai sit me muutkin. Niin se vaan menee.-SEURAAVA PÄIVÄ-
Saavun studiolle, tällä kertaa kuivana. Jaakob ei ole näköjään vielä saapunut. Pian kuitenkin oveen koputetaan. Niko menee avamaan. " Hellou mitä äijä? " " Mitäs tässä, huippuu et päsin messiin " Kuulen puhetta eteisestä. Pian kumpikin kävelee meidän luo. Jaakob tervehtii vuorotellen meitä kaikkia. Aleksin kohdalla hän kuitenkin ottaa tuon kädestä ja suukottaa sitä. " Hei söpöliini " hän vielä pästää suustaan.
----------------------------------------------
Juu tässä ois nyt eka osa mun ekaa ficciä, hui pelottavaa :0
Hei hei persemarjahyytelöt <3
Nää luvut on alussa aika lyhyitä mut I hope you don't mind it :))
YOU ARE READING
Yksin.
Romance" Sä vaan leikit mun tunteilla..." Oleksia.... Tää kertoo enemmän Ollista <3