17.

94 10 0
                                    

Ollin pov:

- Time skip päivä -

Olemme nyt Ivalon lentokentän lentokentällä. Menemme täältä bussilla hotellilemme.
" Onpa täällä kylmä " Aleksi hytisee vieressäni.
" Ei hätää, sitten ku päästään hotellille mä voin lämmittää sua " sanon ja virnistän.
" Sopii mulle " tuo taisi tajuta vihjeeni, sillä hän virnistää.

Saavumme hotellille. Ulkona todella oli kylmä, onhan nyt jo marraskuu.
" Sähän lupasit lämmittää mua sitten kun ollaan hotellilla " Aleksi aloittaa ja näpertää minun paidan kaulusta .
" Ja me ollaan nyt hotellilla " tuo jatkaa ja nostaa nyt katseensa minuun. Ei helvetti tuo on söpö!
" No niinpä taidetaan olla " sanon ja kumarrun tuon huulien kimppuun. Suudelmat käyvät yhä intohimoisemmiksi. Näykkään tuon alahuulta merkiksi siitä, että raottaa suutaan. Ujutan kieleni tuon suuhun ja annan sen tehdä pientä tutkimusmatkaa siellä.

Aleksi kaataa minut sängylle ja tulee itse hajareisin päälleni. Suudelma tai no pikemminkin kielari, ei katkea edes silloin, kun tuo yrittää riisua paitaani. Irtaudun kielarista ja otan paitani pois. Samalla lentää myös Aleksin paita. Aleksi käy ahnaasti kaulani kimppuun.
" Mmhg-Aleksih... " huokailen, sillä tuo löysi herkän kohtani. Siitähän Aleksi vain innostuu. Ulkopuolisen silmiin tämä näyttäisi varmasti siltä, että tuo pörröpää söisi minua.

Tuo hivuttautuu kaulastani rintakehälleni. Aleksi nuolaisee nänniäni. " Mmh."
Tässä vaiheessa on housujen aika lähteä. Riisuudumme ilkosillemme.
" Onko sulla kortsua tai liukkaria? " tuo musta pörröpää kysyy. Vittu tuo näyttää seksikkäältä.
" Tottakai on, oon varautunu " sanon ja lähden hakemaan kortsua matkalaukustani. Hetken etsiskelyn jälkeen löydän etsimäni.
Palaan Aleksin luo.
" Nyt on mun vuoro panna sua " sanon ja asetan kortsun paikoilleen.
" Mun perse tulee oleen huomenna kipee. Mut se on sen arvosta " tuo vastaa ja vetäisee minut sängylle.
Aleksi levittää jalkojaan. Asetun niiden väliin. Me kummatkin olemme kovana. Kumarrun tuon miehyyden tasolle ja vedän pari hidasta vetoa.
" Mmmhg Ollih " Aleksi miltein huutaa.
" Shyyy... täälä on muitakin " kuiskaan tuon korvaan ja näykkään sitä.
Olli asettuu takaisin haarojeni väliin ja katsoo minua kysyvänä. Nyökkään. Tuo työntyy sisääni varovasti. Henkäisen terävästi.
" OLLIH " en voi sille mitään, että tuo mies saa minut huutamaan.
Olli alkaa liikkua hitaasti sisälläni. Se tuntuu taivaallisen hyvältä. Samalla tuo vetelee vetoja minun kalullani. Huokailen ja voihkin niin paljon, että huomenna ääneni on varmasti käheä.

Tunnen huippuni olevan lähellä. Olli nopeuttaa liikettään ja sitten minä tulen. Tuo tulee melkein heti minun jälkeeni. Olli työntyy ulos ja tulee hengästyneenä viereeni.
" Toi oli taivaallista " huokaisen ja katson Ollia.
" Niin oli " tuo henkäisee ja vetää minut suudelmaan.
" Toivottaa naapurit ei häiriintyny, sillä olit aika äänekäs" Olli nauraa.
" En voinu sille mitään, oot niin hyvä sängyssä " sanon aivan pokkana.
" Mut kuulostat silloin tosi kiihottavalta " tuo vastaa ja suutelee minua.
Ei helvetti kuinka paljon rakastan tuota miestä.
--------------------------------------------------------------
Sori ku nää smut luvut on näin lyhyitä, en osaa kirjottaa sitä. Se on myös aika hankalaa ku ite en oo yhtään kiinnostunut... kröhöm.
Joo mutta pus nus persemarjahyytelöt 🍆🍑

Yksin. Where stories live. Discover now