Ollin pov:
Herään auringon valoon joka pyrkii sälekaihtimien läpi. Aleksi ei ole enään vierelläni. Olisin halunnut herätä tuon vierestä ja saada aamu pusun.
En haluaisi vielä nousta, mutta olen läheisyyden kipeä ja on ikävä Aleksia.Kuulen ääniä keittiöstä, joten lähden sinne. Aleksi on ilmeisesti paistamassa kananmunia. Hiivin tuon taakse ja kierrän käteni tuon vyötärön ympärille. Lasken pääni vielä tuon olkapäälle. "Miks jätit mut yksin? " mutristan huuliani. "Halusin yllättää aamupalalla. Ja muutenkin nukuit kuin tukki " " Okei saat anteeks kunhan saan kohta paljon pusuja " suutelen tuon kaulaa ja lähden olohuoneeseen. " Kunhan saan aamupalan valmiiks "
Saimme syötyä aamupalan. Se oli aivan älyttömän hyvää. Aleksi saa kaiken maistumaan paremmalta. Jopa mällin. EI KU MITÄ SIIS EI!
Nyt vain makoilemme sohvalla lusikassa.
" Saanko nyt paljon pusuja " kysyn, sillä en ole niitä vielä saanut. " Tottakai " Aleksi vastaa ja kääntyy minuun päin. Tuo painelee pusuja ympäri naamani, se kutittaa. Hän painaa monta pusuja huulilleni. Yhtäkkiä Aleksin puhelin soi. Minun pitäisi varmaan hankkia uusi puhelin. No ainakaan en ole koko ajan lärvi kiinni luurissa. Jää enemmän aikaa Aleksille.Oletan, että soittaja on joku jätkistä. Siihen malliin kirosanoja tuon pojan suusta tulee että huh huh. Pian tuo jo lopettaakin. " Kuka soitti " " Joel, se haluis lähtee tänään illalla baariin " " Aha no ei kyl yllätä. Haluuks sä mennä " " Voishan sitä, ei olla pitkään aikaan käyty " " No sitten mennään " hymyilen ja nousen istumaan. Painan vielä yhden suudelman tuon huulille ja suuntaan matkani kohti vessaa.
-Times skip baariin-
Aleksin pov:
Kävelemme sisään luotto baariin. Joel sanoi, että meidän pitää yrittää pysytellä Ollin kanssa erossa toisistamme. Hän ei kai halua juoruja seiskaan. Voin vain kuvitella " Blind channelin basisti ja tunnettu DJ Alex Mattson läheisissä tunnelmissa baarissa. Katso kuvat "
Etsin katseellani muita jätkiä. Samalla näkö kenttääni osuu Jaakob. Ei vittu miks se jätkä on täälä. " Olli, Olli " nykäisen tuon hihasta kuin mikäkin pikku poika.
" Mitä " " Jaakob on tuolla " kuiskaan ja osoitan kyseistä miestä. " Ei helvetti, mitä haluut tehä " " Ööö emmä tiiä, ei tee mieli nähä sitä " " No sittenhän me sanotaan jätkille et ei tulla sittenkään "Käännymme ovelle lähteäksemme mutta joku tarttuu kädestäni kiinni. Käännyn ympäri ja nään, että kyseinen henkilö on Jaakob. " Hei kulta " tuo sanoo ja vetää minun suudelmaan. Irtaudun niin nopeasti kuin voin ja riuhtaisen käteni pois. " Mitä helvettiä sä luulet tekeväs " Vieressäni seisova Olli miltein huutaa.
" Näin vaan mun poikaystävän ja tulin tervehtimään " Jaakob vastaa ylimielisesti. " En vitussa oo sun poikaystävä, painu helvettiin " sanon ja lähden raahaamaan Ollia pois." Ootko okei? " Olli pysäyttää minut keskelle kävelykatua ja katsoo suoraan silmiini. " Oon kai.. " " Kai? " " No ei toi nyt kovin kivaa ollu kun Jaakob vaan suutelee " " Ymmärrän, mennään nyt kotiin ja ei välitetä siitä kusipäästä "
" Mut mitä jos se tekee sen uudestaan "
" Hei, kaikki hyvin. Ja jos tekeekin niin sit ilmotetaan vaikka poliisille " " Oot ihana" vastaan ja suutelen tuota.
———————————————————–
Mul on valmiit luvut nyt loppu ja niin on myös ideat lol
Ehdotelkaa jotain kivaa tai muuten mä keksin jotain paskaa
YOU ARE READING
Yksin.
Romance" Sä vaan leikit mun tunteilla..." Oleksia.... Tää kertoo enemmän Ollista <3