Ollin pov:
Kuulen jotain epämääräistä piippausta ympäriltäni. Raotan silmiäni ja näen kirkkaan valon. Olenko kuollut? Alan kuulla puhetta. En taida sittenkään olla kuollut.
"Olli? Ootko hereillä? " joku kysyy. Tunnistan tuon äänen Aleksiksi. "A-ale? " " Olli herranjumala mä pelkäsin et kuolet! " tuo pörröpää suorastaan itkee ja syöksyy halaamaan minua. Yritän nostaa käsiäni vastatakseni haliin, mutta niihin sattuu liikaa. " A-aleksi. Mitä tapahtu? " kysyn, sillä se minua kiinnostaisi tietää. "Joku oli ilmeisesti hukannu sut " tuo suorastaan kuiskaa. En ihmettele, jos Aleksi olisi hakattu niin olisi se minullekin aika arka aihe. " Tiiäkkö kuka sen teki? " " Olli, me ei tiedetä. Mut etkö ite muista mitään? " Aleksi vastaa huolestuneena. " E-ehkä. En oo varma. Joku miesoletettu se oli. "Olen maannut koko päivän sairaalalla tutkittavana. Vammani ovat sen verran pahat, että pääsen kotiin vasta muutaman päivän päästä. Aleksi sanoi että hän tulee asumaan luokseni siksi ajaksi kun paranen. Minusta hän on ihana kun huolehtii.
Kyllä minä oikeasti muistan kuka minut hakkasi. En vain tiedä miksi en kertonut sitä. Ehkä pelkään vain, että Aleksi välittää edelleen Jaakobista. Aika tyhmää, vai onko?
Olen aiemmin ollut suhteissa, joissa minusta ei välitetä. Niissä minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi. Olin pelkkä nukke, jolta sai tyydytystä haluihinsa.
Tiedän kyllä, että Aleksi ei ole sellainen. Minä vain yliajattelen ja minulla on luottamus ongelmia.Havahdun puhelimeni soitto ääneen, taisin nukahtaa. Katson soittajaa, se on Joonas. Painan vihreää ja laitan puhelimen korvalleni.
" Moi Olli, miten menee? "
"Ihan ok kait... Yks juttu vaan painaa mieltä "
" Tiiäthän sä et voit kertoo mulle ihan mitä vaan. Spill the tea " Tämä on yksi niistä lukuisista syistä miksi Joonas on paras kaverini. Hän aina huolehtii ja hänelle voi kertoa mitä vain.
" No sähän tiiät et joku hakkas mut" aloitan varovaisesti.
"Joo, ihan rauhassa me kyllä saadaan se tekijä kiinni. "
" No itse asiassa mä..... mä tiiän kuka sen teki "
" Mitä, Olli miks et oo kertonu? " Joonas ihmettelee.
" No koska.... pelkään et Aleksi rakastaa sitä tekijää enemmän kuin mua... "
" Oliko se Jaakob!? "
" Joo... "
" Vittu mä tapan sen jätkän! " Joonas uhoaa.
" Musta tuntuu et se on kateellinen mulle, koska Aleksi valitsi mut "
" Okei tehään näin, et sä lepäät nyt ja selvitetään tää sitte ku oot päässy pois sieltä sairaalasta. "
" Juu, kiitos et kuuntelit mua "
" Tottakai! Tietääkö muuten Aleksi " "E-ei vielä.. "
" Kerro sille sitten kun oot valmis ."
" Joo heippa. "
" Heippa"Lopetan puhelun. Teki hyvää saada kertoa jollekkin.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––Sori kun ei oo tullu pitkään aikaan :((
Tää on aika lyhyt mut toivottavasti kelpaa lol
Pusnus persemarjahyytelöt ja pitäkää ööö kiva elämä <3
YOU ARE READING
Yksin.
Romance" Sä vaan leikit mun tunteilla..." Oleksia.... Tää kertoo enemmän Ollista <3