4.

169 12 2
                                    

Ollin pov:

En välittänyt vaikka kello oli yli puoli yön. Lähdin vain ajamaan. En edes jättänyt mitään ilmoitusta, viestiä tai kirjettä, että olin lähtenyt. Siinähän menis koko katoamisen idea.

Laitoin Spotifysta soimaan jonkun random suru biisi listan. Heti ensimmäisenä tuli Only Love Can Hurt Like This. No vittu mikä sattuma.
Kuuntelen sanoja ja itken. Tosi turvallista tiedän.

Matkaa mökille on yli 900 kilometriä. Eli kymmenen tuntia pelkkää ajamista. Vittu ku on kivaa. Mökki sijaitsee siis lähellä Kittilää. Tämä ei välttämättä ole se aikuismaisin vaihtoehto. Mutta on tämä parempi kuin hypätä sillalta ja kuolla.

SEURAAVA PÄIVÄ

Aleksin pov:

Herään aamulla. Jaakob nukkuu vieressäni. En oikein muista eilisen tapahtumia. Mutta sen muistan, että Olli oli illalla poistunut. Ei vain baarista vaan myös meidän WhatsApp ryhmistämme.
Yritimme laittaa hänelle viestiä, mutta tuloksetta. Joonas lupasi käydä tänään katsomassa tuon basistin kämpällä.

Voisiko tuo käytös johtua siitä, että olen ollut hyvin läheisissä tunnelmissa Jaakobin kanssa? Mutta minulla ja Ollilla oli vain säätöä, ei se mitään vakavaa ollut. Vai oliko se ollut Ollille jotain enemmän?
Voi vittu Aleksi oot tyhmä! Tottakai se oli Ollille jotain enemmän!!

Nousin salamana pystyyn.
(lol dirty mind) Jaakob heräsi. "Hei kulta, minne sä meet? " "Korjaamaan mun elämän isoimman virheen! " " Äläkä enää ikinä sano mua kullaksi! " Huusin vielä ja lähdin nopeasti kohti Ollin kotia.

Mitäköhän se jätkä on saanut päähänsä.
Saavun Ollin kämpälle. Koputan, ei mitään. Koputan uudelleen, ei vieläkään mitään. Yritän soittaa Ollille, puhelu hylätään. Alan nyt tosissani huolestua.

Päätän kysyä Ollin naapureilta jos he olisivat nähneet Ollia.

-Time skip-

Ainoastaan yksi naapuri oli nähnyt Ollin eilen, yöllä. Olli oli kuulemma tullut häntä vastaan rappukäytävässä. Hänellä oli ollut mukanaan laukut ja auto ei ole pihassa. Minne vittuun se jätkä on oikein mennyt.

Olemme kaikki studiolla, jopa Jaakob. Kadun kaikkea mitä olen hänen  kanssaan tehnyt. Nyt hän  luulee, että meillä on jotain, vittu.

Käymme läpi mahdollisia paikkoja jonne Olli olisi voinut mennä.
"Mitä jos se on hypänny sillalta tai jotain  vastaavaa?! " Joonas itkee Nikon olkapäätä vasten.
"Miks sillä ois sitten ollu kamat mukana ja silloin se ois kyllä jättäny jonkinlaisen viestin " Tommi järkeilee. " Tommi on oikeessa, ei se itteään oo tappanu " Niko komppaa. Olen vain hiljaa, tämä kaikki on minun syytäni. " Hei Allu, onks kaikki hyvin? " Jaakob yrittää halata minua. Nousen seisomaan ja suorastaan huudan. " No ei vittu ole, tää kaikki on mun syytä! "
———————————————————
Mun suurin unelma on saada halata Olli Matelaa...
Mut anygays 🏳‍🌈🌈😌 mun tik tok on viddu666 jos haluutte käydä seuraan pus nus persemarjahyytelöt 😘

PS. Kiitos kaikille jotka on lukenu tätä ja votennu, se merkkaa mulle tosi paljon 💕

Yksin. Where stories live. Discover now