Ollin pov:
Vaihdoimme kuskia, nyt minä ajan. Joonas viilettää jossain kaukana edellämme. En kyllä ihmettele, sillä me olemme pysähtyneet aika moneen otteeseen....
-Time skip-
Pääsimme vihdoin kämpälleni. Eihän siihen mennyt kuin 12.5 tuntia....
No, ainakin sain vähän lähi tuntumaa Aleksin huulien kanssa. Ja kaulan. Ja ehkä myös kielen ja.... Okei nyt riittää tajusitte kyllä.Aleksi jäi minun luokseni. " Haluutko nukkuu mun vieressä... siis ei oo pakko mu.. " " Tottakai haluan höpsö " tuo keskeytti minut ja tuli suutelemaan. Punastun edelleen aina kun tuo mustatukkainen mies suutelee, halaa tai edes puhuu minulle. Niin kävi nytkin.
" Oot söpö kun punastut " Aleksi katsoo minua suoraan silmiin ja paijaa poskeani. Punastun vain entisestään. Kiedon käteni yhä tiukemmin tuon ympärille ja vedän sisääni tuon ominaistuoksua. Vihdoin tunnen oloni rakastetuksi.Makaamme Aleksin kanssa sylikkäin sohvalla ja katsomme jotain ällösöpöä elokuvaa. Yhtäkkiä saan hauskan idean.
" Tehäänkö sillälailla et aina kun tässä suudellaan, niin meidänkin pitää? "
" Kuulostaa aika hyvältä " Samantien näytöllä näkyy suutelu kohtaus. Katson Aleksia silmiin ja vedän tuon kiihkeään suudellaan.Kipuan Aleksin päälle. Näykkään tuon alahuulta ja samantien Aleksi raottaa suutaan. Kieleni aloittaa tutkimusmatkan hänen suussaan. En enään keskity yhtään elokuvaan, sillä Aleksi on paljon mielenkiintoisempi. Tunnen kuinka tuo liikuttaa lantiotaan omaani vasten. Taitaa pojalla olla aikuisten leikit mielessä. No mikäs siinä.
Tunnen kohouma omaani vasten. Virnistän. " Mitäs oot niin helvetin kiihottava " tuo mustatukkainen puolustelee. " Mä voin auttaa. " Suorastaan revin Aleksin paidan pois. Suutelen tuon kaulaa ja etenen aina vain alemmas. Pian saavutan tuon housujen resorin. Kiusallani siirryn takaisin tuon kaulan pariin. " Ei saa kiusatah "
Hetken merkkailun jälkeen palaan takaisin "alakertaan". Hitaasti otan Aleksin housut pois tuon tuijottaessa malttamattomasti touhujani.Hyväilen hetken tuon kohoumaa boksereiden läpi. " Mmmhg... mee jo asiaanh " tuo suorastaan rukoilee. Teen työtä käskettyä. Lasken Aleksin bokserit ja otan tuon miehyyden käteeni. Teen aluksi hitaita vetoja. " Mmhh Ollih... nopeempaah. " Nopeutan tahtia. " Ollih! " Rakastan kuunnella kun tuo huutaa nimeäni. Lopetan verojen teon. Tuon ilme on hyvin hämmentynyt mutta samaan aikaan aneleva.
Pian kuitenkin otan tuon kalun suuhuni ja jatkan liikettä päälläni.Aleksin pov:
Tuntuu laittoman hyvältä. Etsin tartunta pintaa kunnes päädyn melkein tukistamaan Ollin. " Mmh... " Huippuni on lähellä. " Mä tuunh Ollihh! " Notkistan selkäni ja laukean tuon suuhun.
Olli nousee ja nielee kaiken nesteen. Kiltti poika. Sydämeni syke on pilvissä, niin hyvältä se tuntui. " Nyt on mun vuoro auttaa sua " sanon ja virnistän, sillä pikku Ollikin on herännyt. " Siitä vaan " tuo vastaa ja suutelee minua. Suudelma muuttuu nopeasti kielariksi. Etenen Ollin huulilta tuon kaulalle ja teen muutaman merkin. Tuo huokailee hiljaa. Aika seksikästä sanon minä.
Vaatteet ovat tässä vaiheessa tarpeettomia. Siispä suorastaan revin Ollin housut ja bokserit pois. Käyn nopeasti hakemassa makkarista kortsun ja liukkaria.
Palatessani takaisin nään seksikkäimmän näyn koko maailmassa. En edes liioittele. Olli Elias Matela alastomana malttamaton ilme kasvoillaan.Asetun tuon jalkojen väliin ja asettelen kondomin paikoilleen. Levitän vielä liukkaria. " Alotanko heti vai tarvitko eka totuttelua? " " Alota heti en jaksa enään odottaa " Olli anelee. Nyökkään ja työnnyn hitaasti tuon sisään. " Mmh... Aleksih " Alan hitaasti liikkua hänen sisällään. " ALEKSIHH " taisin löytää herkän kohdan. Alan samalla vetelemään vetoja Ollin miehuudella. Tuntuu niin hyvältä. " Mmh... " " Ollihh..."
Siirryn Ollin kaulan kimppuun ja merkkaan sitä vielä vähän lisää. Liikutan lantiotani samaan tahtiin Ollin miehuuden kanssa. Olen kunnon multitaskaaja. Tunnen kuinka Olli hyväilee persettäni ja puristaa sitä. "Mmmh... " päästän terävän huokaisun.
Nopeutan tahtia ja tunnen kuinka Ollin selkä kaartuu notkolle." ALEKSIH MÄ TUUNHH " " Tullaan yhdessäh " Noiden sanojen saattelemana Olli laukeaa vatsalleen ja minun kädelleni. Itse laukean kortsuun. Nuolen kiltisti sormeni. Vetäydyn Ollin sisältä ja heitän kortsun lattialle.
Olemme molemmat aivan väsyneitä.
" Miten oot noin helvetin hyvä? " Olli huohottaa. " No se tulee luonnostaan kun on noin helvetin kiihottava poikaystävä " Menen makoilemaan tuon viereen ja suutelen häntä. Olli kietoo kätensä ympärilleni. Siihen me nukahdamme.
——————————————————–––
Siinä vähän smuttia >:)
Sitä oli ihan vitun outoo kirjottaa mut toivottavasti tykkäsitte.
Pusnus persemarjahyytelöt 🍑🍆
YOU ARE READING
Yksin.
Romance" Sä vaan leikit mun tunteilla..." Oleksia.... Tää kertoo enemmän Ollista <3