7.

175 11 0
                                    

Ollin pov:

Ensimmäisenä nään Aleksin. Hän itkee? Yhtäkkiä hän halaa minua, kiedon käteni tämän ympärille ja alan itsekkin itkeä. "Mä olin niin huolissani susta " tuo musta hiuksinen pörröpää kuiskaa.
" Anteeks " saan vain sanottua. Olen samaan aikaan vihainen hänelle mutta jotenkin tuntuu, kuin kaikki olisi nyt hyvin, kun Aleksi on lähellä.

" Ööö moi Olli. Kiva et oot elossa " Joonas yhtäkkiä töksäyttää. " Ai moi Poosu " vastaan ja hymyilen.

Irrotaudun Aleksista ja menemme kaikki kolme sisälle.

" Mä jätän teidät kahestaan " Joonas sanoo ja lähtee huoneesta. " Olli, mun ei ollu tarkotus leikkiä sun tunteilla. Jaakob ei merkkaa mulle mitään. Se mitä baarissa tapahtu oli vaan känni sekoilua. Oot mulle ihan helvetin rakas. Rakastan sua Olli Elias Matela! " tuo syötävän söpö DJ selitti miltein yhteen hengenvetoon.

Nyt on minun vuoroni. " Anteeks et olin niin lapsellinen. En ois saanu vaan kadota. Oon vaan ihan rikki, koska merkkaat mulle enemmän ku pystyn ees kuvailla. Luulin et olin sulle pelkkä nukke, johon voit tyydyttää halujas " selitin melkein itkien.

Aleksi tuli halaamaan minua. Yhtäkkiä kuitenkin tuo veti minut hellään, mutta rakastavaiseen suudelmaan. Näitä huulia oli ikävä. Siinä me sitten halailtiin jonkun aikaa.

" Eikai Jaakob enään tuu studiolle? "
" Ei tuu, kerroin Nikolle ja se sano et ei me tarvita Jaakobia. " Hyvä "

Aleksin pov:

Olen niin onnellinen. Sain sovittua Ollin kanssa. " Nyt kun ollaan sovittu, niin haluaisitko sä olla mun poikaystävä? " kysyn tuolta hyvin komealta basistilta vieressäni. Toivon todella, että hän suostuu. " Mikä kysymys toi oli? Tottakai haluan Aleksi Matias Kaunisvesi!! " tuo vastaa hyvin iloisena ja vetää minut suudelmaan. Siihen me sitten nukahdimme.

SEURAAVA PÄIVÄ

" No saitteko sovittua? " vasta herännyt Joonas kysyy. " Joo " sanomme yhteen ääneen. " Ja me ollaan nyt virallisesti yhdessä " jatkan ja otan Ollin kädestä kiinni. " Eikä oikeesti! Onnea! " tuo hattarapää iloitsee ja halaa meitä molempia.

" Pitää muuten ilmottaa muille jätkille et oot elossa " naurahdan ja katson Ollia. "Niko tietää jo " Joonas sanoo ja hörppää kahvistaan.  " Aa okei " hymähdän ja en voi olla hymyilemättä.

" Missä muuten Olli sun puhelin on? " päätin kysyä. " Ööö... no mä heitin sen järveen " tuo vastaa nolona. " Oikeesti!? Ehei vittu " nauran kuullessani Ollin vastauksen.

-Time skip-

" Onks kaikki nyt varmasti mukana? " kysyn, sillä olemme lähdössä takaisin Helsinkiin. " Joo on " Olli vastaa tullessaan eteiseen.

Joonas menee minun autollani ja Olli ja minä menemme Ollin autolla.

Matkaa on mennyt ehkä vartti kun Olli alkaa jo valittaa ettei jaksa. "Mä en jaksaaaaa, milloin ollaan perillä" "Matkaa on mennyt vasta vartti. Onko pikku Ollilla tylsää?" lässytän. "Mä haluun pusuja" "Ahaa vai niin no haluutko et ajan ojaan" "En mut tarvin läheisyyttä" Ajan seuraavalle parkkipaikalle ja pysäytän auton. Käännyn Olliin päin ja suutelen tätä. Tuo vastaa suudelmaan. Suudelmat muuttuvat yhä kiihkeämmiksi. Pian Olli laittaa kätensä reidelleni ja liikuttaa sitä vaarallisen lähellä kriittistä aluettani. "Ei me Olli täälä voida" sanon suudelmien välistä. "Mut mä haluun sua, nyt" tuo huokailee.

Yhtäkkiä puhelimeni soi ja herkkä hetkemme keskeytyy. Soittaja on Joonas.
"Miks te pysähyitte sille parkkipaikalle? " " Ööö no täyty ottaa takakontista yks juttu" valehtelen ja punastun. Onneksi Joonas ei sitä voinut nähdä. Vilkaisen Olliin ja tuo pidättää naurua. " No okei " Joonas vastaa ja lopettaa. Minä ja Olli vain repeämme nauruun. " Ehkä meijän kannattaa jatkaa matkaa " nauran.
———————————————————–
anteeks et nää sopi näin nopee ja kaikki etenee tosi nopeesti mut en vaan tiiä miten oisin pitkittäny sitä lol

No Pusnus persemarjahyytelöt 🍆🍑

Yksin. Where stories live. Discover now