3.

168 8 1
                                    

Ollin pov:

Joonas tuli luokseni,ei Aleksi.

Joonas rauhoitteli minua, ei Aleksi.

Joonas toi minulle vettä, ei Aleksi.

" M-missä A-aleksi? S-e l-upas t-tulla. " " Sillä oli kiire niin se ei ehtiny. Se pyys mua tuleen " tuo hattarapää vastasi. Niko oli oikeessa. Olen Aleksille pelkkä laastari, kasa paskaa. " Mikä kiire?" tulen niin katumaan." Jorain Jaakobiin liittyvää " tuo vain vastasi.
Tuokaa mulle kallio haluan hypätä, nyt heti. Mun elämä romahti totaalisesti.
Purskahdan uuteen itkuun ja samalla kastelen Joonaksen paidan,sori.

-Time skip-

On yö, Joonaskin hylkäs mut. Hän ihmetteli miks olin niin rikki, päätin kertoa vain totuuden. Hän oli samaa mieltä Nikon kanssa. Yllätys, eikun ihan oikeasti yllätyin. Silleen huonolla tavalla.
Vitun kusimulkkuja kaikki.

Päätin käydä nukkumaan. Siihenhän se sitten lopulta meni, että itkin itseni uneen.

AAMULLA

Aamu raikas iloinen. Ketä oikein yritän huijata, en ole todellakaan iloinen.
Bändi ryhmään oli tullut viestejä, päätin lukea ne.

🍻 Homo channel 🍻

Porko 🍆:  perutaan treenit vitun moinen krapula

Joel 🍺: samaa mieltä

Tommi 🐻: ok, mut onko kaikki hengissä?

Violent bob🥀: elossa ollaan

Aleksi just ja just, Jaakob on mun luona

Porko 🍆: uuuu 😏

Aleksi ❤: vittu porko!

En vastannut mitään, heitin vain puhelimen lattialle. Ei kiinnosta jos menee rikki.
Aleksi oikeasti leikki tunteillani. Eikö hän oikeasti muista mitä olen joutunut kokemaan. Pettämistä, hyväksikäyttöä, tunteilla leikkimistä yms.
Sitten yhtäkkiä joku random jätkä voi vaan korvata mut.

Hyvä ettei tänää  ole treenejä, en halua nähdä sitä kusipäätä enään ikinä!

-Time skip iltaan-

Olen vain katsonut tv:tä koko päivän. Motivaatio elämään on huimat 0%.
Voisinko vain kadota?
Hetkinen! Ehkä minä voin!
Ei kukaan varmaan välitä jos vain katoan jonnekkin. Voisin mennä meidän suvun mökille josta kukaan jätkistä ei tiedä. Se sijaitsee Lapissa.

Poistuin kaikista meidän ryhmistä ja estin kaikki jätkät, jotta he eivät voi ottaa yhteyttä.

Olli Elias Matela kiittää ja kuittaa.
———————————————————

Miten menee persemarjahyytelöt? :3

Yksin. Where stories live. Discover now