Ollin pov:Mitä aktuaalista vittua?! Ale on mun söpöliini, ei tuon niljakkaan paska läjän. Tai ainakin niin minä luulin. Kyyneleet kihoavat silmiini, ei nyt Olli ei nyt. Kävelen ripeästi vessaan ja paiskaan oven kiinni.
Aleksin pov:
Jaakob oli aika päällekäyvä, mutta ihan mukava. Hän ei kyllä vaikuta tietävän musiikista hevon pieruakaan. Olli lähti hetki sitten vessaan ja paiskasi oven perässään kiinni. Mikäköhän hänelle tuli?
Time skip15 minuuttiaaaaaa
Olli tuli vihdoinkin takaisin. Pistin mieleeni, että hänen silmänsä punoittavat. Hän on varmasti itkenyt. Olen kunnon Aleksi Holmes. Kysyn siitä sitten myöhemmin, sillä Jaakob hiplaa minua koko jan ja täytyy jatkaa töitä.
" Mitä jos mentäis nyt yhille? " Joonas kajauttaa. "Sä et usko tota itekkään " Niko naurahtaa ja pörröttää tuon tukkaa. " Ehkä en, mut silti"-Time skip baariin-
Ollin pov:
Päädyimme lopulta baariin. Jopa Jaakob. Hän istuu Aleksin vieressä ja hiplaa tämän reittä. Vituttaa, harmittaa, ärsyttää ja tekisi mieli hypätä sillalta alas.
Luulin ihan tosissaan, että minulla ja Alella oli jotain. Mutta kaipa hän vain leikki tunteillani. Tuolla nuo kaksi vain naureskelevat ja ovat aika läheisiä. Yhtäkkiä Aleksi suutelee Jaakobia. NYT RIITTI EN VITTU KESTÄ ENÄÄN!
Juoksen ulos baarista. Istun rantaan ja itken.
Hetken päästä tunnen jonkun käden olkapäälläni. Sekunnin milli-osan luulen sen kuuluvan Aleksille. Mutta kun käännän pääni nään Niko vitunkyrpäpersehiki Moilasen kasvot. Mistä tuo kaikki viha oikein mahtoi kummuta? No siitä, että hän kutsui sen niljakkaan Aleksin kuolaajan studiolle.
" Hei veli, mistä tuulee?" " No vittu kato ilmatieteen laitokselta en minä tiedä " vastaan aika tylysti. " Tarkotin, et mikä hätänä? " " No Aleksi ja Jaakob " vastaan ihan pokkana. "Mitä niistä "
" No jos et sattunut tietämään, mulla ja Aleksilla on ollu säätöä nyt jonkun aikaa. Mutta sitten tulee tuo vitun Jaakob ja pilaa kaiken " selitän miltein yhteen hengen vetoon. " Hei bro, ikävä sanoo, mut ei teidän juttu ois voinu muutenkaan toimii. Tarkotan siis, ollaan ku veljii, yhtä perhettä muutenkin. Ja miten voisitte salailla sen faneilta? "
Menin sanattomaksi.Lähdin vain juoksemaan kotiin. Matkalla aloitin kuuluisan ✨yliajattelun✨. Mitä jos Niko oli oikeassa, jos vaikka olinkin ihminen johon Aleksi vain tyydytti halunsa. Tai vain laastari joka korjasi hetken, kunnes joku parantaa lopullisesti.
Pääsin kotiin ja tunsin paniikkikohtauksen rinnassani. Se tuli, en voinut tehdä asialle mitään. Yritin hetken sitä itse rauhoitella, mutta tuloksetta. Paniikkikohtaus oli yltynyt jo pahaksi.
Tiesin ettei Aleksi tässä tilanteessa ollut ehkä paras vaihtoehto, mutta silti päätin soittaa hänelle. Puhelin tuuttasi pari kertaa kunnes hän vastasi.Aleksi: Onks kaikki ok?
Minä: E-ei o-oo m-ulla o-on p-p-pa-ha p-pan-iik-ki k-koh-t-tau-s , v-voi-t-t-ko t-tu-lla?
Aleksi: Joo oota pieni hetki.
Sitten hän vain lopetti. Noin vain. Ei kyllä auttanut yhtään, korkeintaan pahensi.
Hetken päästä kuulin oven käyvän, se ei ollut lukossa. Pian sieltä tulikin kukas muukaan kuin.......Joonas?
---------------------------------------------------
hähää jätän tähän >:)
YOU ARE READING
Yksin.
Romance" Sä vaan leikit mun tunteilla..." Oleksia.... Tää kertoo enemmän Ollista <3