Aleksin pov:
Vihdoin päästiin pois studiolta. Kymmenen tunnin päiväksihän se meni. Johtuen osittain siitä, että Nikolla ei oikein laulaminen tänään sujunut. Varmaan huutanut Joonaksen nimeä niin paljon.
Havahdun siihen, että auto pysähtyy. Olemme siis perillä. Nousemme autosta ja lähdemme kerrostalon ovia kohti. Olli avaa asuntonsa oven ja päästää minut sisälle.
Työnnän Ollin seinää vasten heti, kun ovi on sulkeutunut. Suutelen tuota pitkään.
" Aleksih, mä en tänään jaksa mitään sen suurempaa " tuo sanoo suudelmien välistä. " Ei tarvikkaa. Haluun vaan läheisyyttä, olla sun kanssa.
Irtaudun Ollista ja menen olohuoneeseen. Heittäydyn sohvalle makaamaan. Levitän käteni merkiksi siitä, että Ollin täytyy tulla viereeni. Tuo kiittää luokseni ja kaivautuu viereeni.
" Oot söpö " kuiskaan.Ollin pov:
Makaamme Aleksin kanssa sylikkäin sohvalla. Tutkiskelen tuon kasvoja, ne ovat täydelliset. Painan pari pusua ympäri tuon naamaa. Aleksi nyrpistää nenäänsä.
" Miks oot noin helvetin söpö ja täydellinen? " päätän kysyä.
" En mä oo täydellinen, sinä olet herra Matela täydellisyyden esikuva " tuo vastaa. " Enkä ole " " Olet. " Päädyn vain painamaan pääni tuon rintaa vasten, sillä en jaksa tingata asiasta. Aleksi on täydellinen, minä en piste.
Mutta tässä on hyvä olla.Havahdun siihen, että Aleksi ei ole enään vieressäni. Taisin nukahtaa, tyypillistä minulle. Nousen ylös, heti tuli kylmä. Tarvin Aleksin lämpimän kehon vierelleni. Lähden metsästämään tuota kadonnutta pörröpäätä.
Löydän tuon keittiöstä. Kipitän hänen luokseen ja kiedon kädet Aleksin ympäri.
" Mitäs sä teet? " kysyn, yrittäen kuulostaa mahdollisimman söpöltä.
" Kanapastaa"
Painan kasvoni tuon hiusten sekaan. Ne tuoksuvat nyhnylle. Aleksi naurahtaa. Siirrän huuleni tuon niskalle ja painan sinne pari suukkoa. Sen jälkeen rupean auttamaan Aleksia.Saimme syötyä ja nyt vain jatkamme makoilua sohvalla. Päätin, että nyt minä kerron Jaakobista. Siitä, että hän oli hakkaajani. Saatan pilata kaiken, mutta se on pakko tehdä. Haluan, että tuo kärsii teoistaan.
" Aleksi, mä muistan kuka se hakkaaja oli" aloitan.
" Kuka se oli? " tuo nostaa päätään ja odottaa, että jatkan.
" Se.. se oli Jaakob... "" Olli.... "
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Sori ku tulee näin myöhään, mulla oli kiireinen päivä lol
Mut oon aika kiltti ku jätän tällaseen kohtaan >:)
Pusnus persemarjahyytelöt 😘
YOU ARE READING
Yksin.
Romance" Sä vaan leikit mun tunteilla..." Oleksia.... Tää kertoo enemmän Ollista <3