6.

187 8 0
                                    

Ollin pov:

Olen ollut täälä nyt muutaman päivän. En tiedä yrittävätkö jätkät edes etsiä minua. Varmaan suunnittelevat jo Aleksin ja Jaakobin häitä.
Suljin puhelimeni heti tänne päästyä, itse asiassa heitin sen järveen. Tiedän, ei saisi tiskata luontoa mutta vitut siitä.

En ole edes vetänyt kännejä, josta yllätyin itsekkin. Ei ole tehnyt edes mieli. En halua hukuttaa ongelmiani alkoholiin. No ehkä joskus.

Ajattelen vain sitä, kuinka Jaakob ja Aleksi ovat onnellisia yhdessä. Ja kuinka he muuttavat yhteen, menevät naimisiin ja hankkivat lapsia. Minun ja Aleksin piti tehdä niin. Miksi olen näin säälittävä? Haikailen jonkun kusipäät perään. ( lool Olli haikailee Aleksin perään lool)

Aleksin pov:

Lähdimme melkein samantien kohti Ollin suvun mökkiä. Huomaan, että Jaakob on yrittänyt soittaa. En vastaa, ei tee mieli. Vaikka tämä ei sinänsä ole Jaakobin vika. En silti halua nähdä tuota jätkää enään. Tuntuu, että hänellä oli muutenkin mielessä vain julkisuus ja seksi.

Matkaa on mennyt vasta noin kolme tuntia. Joonaksesta ei ole kauheasti seuraa, koska hän on vain puhelimellaan. Taitaa viestitellä jollekkin. " Onko joku pyörityksessä? " Kysyn vittumaisella äänellä. " Ei oo! " Joonas yrittää, mutta punastuu kuitenkin. " No kukas tämä onnekas mahtaa olla? " jatkan kyselyä.
" Et sitten kerro kellekkään? " tuo luo kasvoilleen totisen ilmeen. " En kenellekkään, lupaan sen " vannon tuolle hattarapäälle. " Se on Niko.... " tuo sanoo ujosti. " Eikä!? Oikeesti? Tiesin et teidän välillä oli muutakin kuin vain bromancea " sanon innostuneena. Joonas vain naurahtaa.

-Time skip-

Ollaan nyt Oulussa, päätimme jäädä tänne yöksi. Tai no, Joonas päätti. Olisin kyllä halunnut jatkaa vielä matkaa, mutta Joonas pakotti pitämään tauon ja nukkumaan kunnon yö unet. Haluan vain nähdä Ollin mahdollisimman pian.

AAMULLA

Kuulen tuon vittumaisen äänen. Herätyskello. Nousen vastenmielisesti ylös ja painan sen pois. Joonas on ilmeisesti jo noussut.
" Huomenta little man! Nukuitko hyvin? " Joonas sanoo pirteästi. " No joo, mietin Ollia " vastaan ja menen istumaan keittiön penkille. " No tänään me toivottavasti nähään se " tuo sanoo ja hörppää kahvistaan. " No se ei oo 100% varmaa " huokaisen tajutessani, että Olli ei välttämättä ole edes siellä mökillä. "Niin mut ei ajatella sitä nyt " Porko taputtaa minua olkapäähän ja lähtee pois keittiöstä.

Jatkoimme matkaa. Jäljellä on enään vain pari tuntia.

-Time skip-

Käännymme jollekkin hiekka tielle. Ajamme sitä hetken, kunnes näämme mökin. Sen pihassa on.... OLLIN AUTO.
" Joonas! Toi on Ollin auto! " huudan innoissani.

Ollin pov:

Kuulen pihalta jotain ääntä. Menen ikkunalle ja nään mustan auton parkkeeraavan pihaan. Autosta astuu ulos kaksi miesoletettua. Nehän ovat.... Aleksi ja Joonas!?

Alan panikoimaan. Liuta kysymyksiä tulvii mieleeni. Miten he löysivät minut? Mitä minä teen tai sanon? Kerronko vain totuuden? Mitä jos he ovat vihaisia minulle? Ajatukseni keskeyttää koputus. Nyt se on menoa. Suuntaan ovelle, vedän pari kertaa syvään henkeä ja aukaisen oven.
-------------------
Hehee oon ilkee >:)

Pusnus persemarjahyytelöt <3

Yksin. Where stories live. Discover now