Medeni mesec

61 8 3
                                    

Na meni bela košulja, odelo
Jer ovo veće moje je opelo
U oku suze sjaj
I jedan zagrljaj za kraj.

Milo, milo moje ostavljam ti sve
Svoje ime, svoje grešne godine
Znam da boli al ne krivi me za kraj
Nemoj nikada da voliš kao ja.

Milo, milo moje ostavljam ti sve
Ne dozvoli da te tuga ubije
Budi svoja ti i budi najlepša
A za oboje cu plakati ja.

Arsenije je imao onaj pobednički osmeh, imao je Hanu pored sebe. Hana je bila šutjiva celo vreme sve dok nije čula pesmu milo moje, jedna suza izdajica je pokvasila njeno lice, uprkos svemu voli još uvek Gabrijela. Arsenije je uzeo Hanu za ruku, ona se samo osmehnula. Dok su išli prema aerodromu zaustavilaih  je policija radi nesreće, na reč nesreća Hana je osetila neki bol u grudima mahinalno je izašla iz auta, kada je ugledala od Gabrijela auto potrčala je dok je srce kucalo kao ludo. Kada je ugledala Gabrijela koji je zvao njeno ime , uzela ga je za ruku tiho rekla ovde sam ljubavi tu sam. Doktor moram vašeg supruga odvesti u bolnicu," da li idete sa nama"?. Pogledala je u Arsenija svog supruga, rekla ne on nije moj suprug. Okrenula se i otišla svom suprugu, zatim je čula glas od doktorice "gubimo pacijenta samo se okrenula potrčala ponovo prema kolima hitne pomoći. Hana je prišla Gabrijelu, i uzela za ruku , počela da mu priča. Zatim mu je rekla bori se da preziviš radi nas naše kćerke. Doktorica "idete li i vi sa nama"?. Hana da idem sa vama, zatim se obratila suprugu sa rečima zao mi je. Arsenije polazi, odmah Hana Ivanov, pogledala je u Gabrijela, tiho rekla idemo. Arsenije opet imao pobednički osmeh, na modnom mesecu Hana nije užival tu tamo bi mu uputila koji osmeh. Čak ni krstarenje nije moglo Hanu da razveseli, dok je stajala okrenuta leđima na palubi , osetila je ruke svog supruga na trbuhu , zatim i poljubac. Mogli bi danas prošetati plažom, Hana se samo osmehnula rekla naravno ljubavi, kada su došli do hotela pozvala je sestru.
Ema je lukavo uključila zvučnik jer je pored nje bio i Gabrijel, Ema "kako si sestrice". Hana nisam srećna, kada sam sa njim zamišljam da sam sa Gabrijelom. Ema "epa imaš dve opcije , prva da se razvedeš , a druga je konačno priznaš da voliš Gabrijela". Hana je tiho prošaputala volim ga , volim ga svim srcem. Arsenije mislio da govori sestri da njega voli, bio srećan. Hana se okrenula prema Aresniju rekla da je spremna, i da ide. Dok su šetali plažom Aresnije zamolio nekog dečka da ih slika, nakon što ih nepoznati dečko slikao Aresnije objavio sliku na instagramu.

Arsenije Ivanov

Ljubav za koju vredi da se živu, pogotovo kada te voljena gleda zaljubljenim pogledom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ljubav za koju vredi da se živu, pogotovo kada te voljena gleda zaljubljenim pogledom.
Ema Petrović
🥰🥰😘 "prelepi moji".
Gabrijel22
"Pitaj žene čije ime u snu doziva".
Aresnije65
"moje samo moje".
Hana listala slike na telefonu zatim je objavila 2 slike.

Hana Ivanov

Razlog zbog kojeg dišemGabrijela22 "Zar je to jedini razlog"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Razlog zbog kojeg dišem
Gabrijela22 "Zar je to jedini razlog".
hanaivanov 🥰😘 znaš ti dobro drugi razlog za koji živim
Ema Petrović
"Dolazi te više za nedelju dana se udajem".
hanaivanov "dolazimo volim te bleso
Hana Ivanov druga slika na instagramu

hanaivanov "dolazimo volim te bleso Hana Ivanov druga slika na instagramu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hana Ivanov
Lepo je znati da smo nekada jednom drugom bili sve...
Gabrijela je ova slika nasmejala, setio se njihovog izleta , samo je kratko rekao bratu i budućoj snahi ona mene Još uvek voli. Imam plan da je odvedem sa tvoje svadbe negde gde čemo biti sami, da rešimo sve.

Šta mislite šta je Gabrijel smislio, šta je bilo posle nesreće 🤭😀

SestreWhere stories live. Discover now