Ema je bila slična roditeljima, bila je hirovita, puna sebe. A najviše od svega volila je da muči svoju sestru Hanu , Ema je bila zavisna od društvenih mreža pogotovo od instagram . Volila je da menja dečke , svi su je u društvu zvali kraljicom zabave. Ema upravo našla novu žrtvu za sebe a to je Vikotor Matić. Odlučila je da če biti njen do kraja sedmice. Njene misli prekinula je majka koja je rekla da se počne jednom ponašati kao gospođica i da mora da opravda očevo prezime Petrović. Ema ali neka se Hana uda ona je dosadna život bez nje bi bio savršen. Gordana otkriču ti jednu tajnu od oca. "Hana je čerka njegove ljubavnice ni otac ne želi". Ema se nasmejala jadna naša Hanica, sada je Ema dobila još jedan novi način da povredi sestru.
Ema Petrović
Ja sam jedna jedina kraljica ❤👑Liked 236. 559
Viwe comments 236. 560
@nina21 najlepša moja kraljica
Emapetrović hvala najdraže moje 😘😘
@lenana35 ako si ti kraljica ja sam princeza
Emapetrović
ti si nivo moje sestre Hane ona voli pačenice kao što si ti.
Hana je ušla u sobu svoje sestre rekla da je zove otac, Ema je samo drsko rekla idem odbačena, Hana se nije obazirala na njene provokacije. Samo je izašla iz sobe i prošla pored Igora i ušla u svoju sobu počela da plače , i pitala se zašto je sestra i majka mrze toliko. Hana je pozvala svoju drugaricu Teju da izađu u neki club, samo što dalje da bude od kuće
Tea MarkovićTea Marković bila od samog početka uz Hanu jer je ona imala sličnu sudbinu odrastla je u sirotištu bez roditelja, jedino joj je Hana bila drugarica. Sada radi za nju kao njena lična asistentica. Šta če da se desi u clubu i ko če još da bude u clubu.
Club Roko
Taj isti club je bio u vlasništvu Gabrijela Popovića poznatog tajkuna i mafijaš, to veče je i on bio u klubu sa svojim polubratom Viktorom Matičem. U jednom momentu je ugledao Hanu i Teju šta če da se dogodi između Gabrijela i Hane.
Ova noć če da promeni život Haninom ocu iz korena, hm šta bi moglo da se desi da li če to Filip da plati greh iz prošlosti ili je još rano?
YOU ARE READING
Sestre
RomanceOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.