Osveti se za sve
i njezno kazni me
samo jednu slamku spasa ostavi...Nakon što je Arsenije vratio Teju ponovo u krevet da nastavi da spava , zato vreme je Lorena plakala u sobi.
Janko je čuo jecaje od Lorene , prišao je njenoj sobi i pokucao na vrata. Lorena je kroz jecaje rekla oslobodno je uđi, kada je Janko ušao u sobu ostao je zatečen njegova prva ljubav je bila u njegovoj vili. Janko "Lorena dušo odakle ti u mojoj kući". Lorena to mi je kazna jer sam izdala najbolju drugaricu Hanu , za novac sada sam ostala bez nje da bi moja kazna bila još gora trudna sam sa tvojim bratom. Janko je samo zagrlio Lorenu , čvrsto i rekao "ne brini ja ču reći bratu da sam ja otac tvoj bebe".U međuvremenu se probudila Tea u Arsenijevom krevetu, bila donekle već trezna kada se na vratima pojavio Arsenija sa tacnom na kojoj bio doručak. Tea je tiho promucala "šta ja radim ovde"?. Aresnije se nasmijao zatim rekao "sinoć smo vodili ljubav". Nakon toga Tea se samo obukla i izletila iz sobe, kada je izašla iz vile pozvala je taksi. Kada je stigla kući samo je otišla pod tuš, posle toga je dugo plakala zbog načina na koji je izgubila nevinost. Nakon što je Tea otišla iz njegove vile Arsenije mora da reši problem zvani Lorena i Ivona. Kada njih reši mora će da vrati ponovo svoju suprugu, bez kucanja je ušao u sobu od Lorene, a tome je zatekao brata. Arsenije se zatim izderao na brata "koji ti kurac radiš tu sa tom droljom". Janko je besno rekao bratu "ne zovi majku moga deteta drljom". Arsenije je bio iznenađen "ponovi šta si rekao". Janko rado ću ti ponoviti "Lorena je moja buduća supruga".
Split
Hana i Gabrijel su šetali plažom, kada je Hanu pozvao njen advokat da joj kaže da je njen brak sa Arsenijem ne važeći. Posle poziva Hana se zaletila u Gabrijelov zagrljaj , počela da na sav glas viče slobodna sam zatim je čvrsto zagrlia svog voljenog.
Gabrijel o čemu pričaš dušo moj brak sa onim gadom nije važeći, ali zato želim nazad svoj zaručnički prsten i svadbu. Ajmo se slikati, i uživati dok ne ustanu Ema i Viktor.
Hana Petrović
Moja tamna noć postaje blistavi, sunčani dan
kada sam sa tobom...Gabrijel22 volim najviše 🥰😘😘
tea11 prelepi moji ❤
emamatić
zete pazite šta radite
viktor93
Buraz kada će svadbaArsenije besno gledao u instagram od Hane , zatim je pozvao Ivonu na telefon rekao da hoće Dnk test da dokaže da je Tesa njegova. Nakon toga će da vrati svoju voljenu a pre toga će da se razvede od Ivone.
Šta mislite da li če Dnk test biti pozitivan i na koji će naćin da Arsenije vrati Hanu....
YOU ARE READING
Sestre
RomanceOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.