Vreme je da upoznamo sporedne likove....
Filip Petrović
Filip Petrović je zapravo korumpirani političar i mafijaš. Ima firmu koja se bavi arihkturom pre 25 godina zaljubio se ženu sa kojom ima kćerku Hanu, koju je oteo prilikom poroda jer je otkrio da je čerka tajnog agenta Valentina Kovača.
Gordana Vučković
Gordana je bila ljubavnica od Filipa i njegova sekretarica, koju je kasnije oženio sa kojom ima kćerku Emu, i sina Igora, čerku iz braka sa Sofijom.
Igor Petrović
Igor je sa 17 godina otišao u Lodon na školovanje, hteo da bude što dalje od porodice.
Goran Savić
Goran je estradna ličnost željna slave, kao dete odrastao je sirotištu.
Leona FilipovićLeona Filipović je mlada striptizeta, koja radila prvo za Arsenija jedno vreme je bila sa njim imaju burnu prošlost. Posle toga se zaposlila kod Gabrijela, prvo je bila u vezi sa Vikotrom, a sada je sa Gabrijelom, želi da se uda za njega po bilo koju cenu.
Arsenija Ivanova
Arsenije je mafijaš koji se bavi preprodajom opojnih droga i prostitucijom, opsesivno se zaljubio u Hanu.
Janko Ivanov
On je totalno drugačiji od brata, mrzi brata zbog njegovog posla. Kao mlađi bio je zaljubljen u Lorenu Zarić.
Lorena Zarić
Lorena Zarić je devojka koja odrasla u sirotištu, koja bila zaljubljena u Janka oduvek pre 3 godine su venčali imaju 2 i po godišnjeg sina Kristijana, 6 mesečnu čerku Lanu
Njihova deca...Kristijan Ivanov
Lana Ivanov
YOU ARE READING
Sestre
RomanceOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.