Pita me pamet, gdje mi je srce
gdje sam se to izgubio
pita me pamet, a gdje mi je bila
kada sam te poljubioPita me pamet, sta mi to treba
kad imam ljubav i sretni dom
pita me pamet, i ja se pitam
otkud ti u srcu mom....Helena- Hana nakon što je čula Gabrijelovo ime pala je u nesvest, Ina koju je čuvao Gabrijel pitala je zašto je teta paja u nesvest stiječek Gabrijele ispitivala je Ina svog strica, o nepoznatoj ženi , da nje bubana kao ja pitala je Ina svog strica. Gabrijel je prišao Heleni - Hani i podigao u naručje poveo do svog ureda. Lagano je spustio na ugao u svoj kancelariji
zatim je počela da bunca ne pustime u pomoć. Gabrijel se pitao o čemu to Hana priča, šta se desilo pre 3 godine. Dok je Hana bila u nesvesti imala nekoliko flešbekova, koji su konačno imali nekog značenja.1 flešbek
Hana ajmo kući popila si previše, Tea smaraš zatim joj prilazi konobar sa pićem, prilazi Gabrijelu i zahvaljuje na piću i ljube se.2 flešbek
Bio kako vodi ljubav sa Gabrijelom, nizala su sečanja.
Nakon nekog vremena Hana je došla sebi , ispred sebe je ugledala voljenog. Njeno srce je ubrzano kucalo, zatim je Gabrijel hladno pitao jeste li dobro gospođo Ivanov. Hana je pogledala u Gabrijela pitala ga da li mogu da razgovaraju. Zato vreme je Aresnije vodio raspravu sa Leonom Filipović, oko toga zašto se vratio u Zagreb i da svoju ženu drži podalje od Gabrijela. Arsenije je rekao Leoni da se Hana neseća ničega, i da je za nju Gabrijel stranac. Zato vreme u Gabrijelovoj kencelariji Hana je molila Gabrijela za razgovor. Gabrijel imaš 45 minuta ni minut više, zatim je rekao Ini da potraži Teju da je pričuva. Ina je rekla uredu stijko idem , zatim se obratila Hani i rekla da je pjepa, da je podseća na njenu keku Hanu.
Hana je započela razgovor sa Gabrijelom na dan posle Eminog porođaja izašla sam iz kuće da uzmem sok , neko je prišao i ubrzgao inekciju posle toga sam provela nekih 5 dana u komi. Kada sam se probudila nisam se ničega sećala, a on je sedio pored mene rekao da je on moj suprug da sam prihvatila njegovu kćerku, mesec dana nakon toga rodila sam našu čerku. Gabrijel je privukao Hanu u poljubac, koji mu je Hana uzvraćala. Aresnije je bio uznemiren jer nije mogao naći Hanu, u Gabrijelov uredu su Hana i Gabrijel izmjenivali nežnosti i poljupce. Gabrijel "volim te malena, volim te beskrajno mnogo. Hana volim i ja tebe, spremna sam da odem bilo gde sa tobom ovog trenutka , Gabrijel idemo do mog apartmana. Kada su ušli u apartman Hana i Gabrijel su počeli, strasno da se ljube, poljupci su bili puni požude, strasti , svaki poljubac je vodio prema tome da vode ljubav. Hana je promucala želim te, nakon toga Gabrijel je pokidao njenu haljinu, to isto je Hana uradila sa njegovom košuljom dugmadi su letili na sve strane. Zatim je Gabrijel u par pokreta već bio u Hanu, pomerao se sve brže, brže dok su oboje doživljeli razarajuči orgazam.Arsenije je besnio jer ne može da nađe Hanu, koja već u naručju svog voljenog. Vratio se u krug , po hotelskoj sobi jer ako ode u policiju , Gabrijel če saznati da je Hana živa. I opet će je izgubiti, tu noć je Hana spavala u najlepšem zagrljaju. Nakon prelepe noći pune strasti , Hana je spavala u naručju voljenog muškarca.
Kada se Hana probudila Gabrijel je Hanu ponovo povukao u poljubac, "gde si mislila da pobegneš". Hana moram kući, Stela je sama a i moram da nađem izgovor gde sam bila čitavu noć. Gabrijel neka te čeka još koji sat, neka oseti na trenutak kako izgleda kada ne znaš gde ti je voljena.
Da li če Hana da provede jutro sa Gabrijelom, ili će samo otići šta vi mislite....
KAMU SEDANG MEMBACA
Sestre
RomansaOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.