Hana je izašla iz apoteke krenula prema stanu , od Eme i Vikotora. Kada joj prišao muškarc između 26, 27 godina, prišao je Hani i pitao za neku adresu dok je Hana objašnjavala neko je stavio maramicu na usta izgubila je svest. Pola sata kasnije probudila se u nepoznatoj prostoriji , bila je u nekoj muškoj majci i svojim tangama imala je ne opisuvu bol u glavi , gledala je po sobi.
Kada se na vratima pojavi muškarc sa grubim crtama lica, i uputio joj pogled koji skenira njeno telo. Hana je skupila hrabrosti pitala nepoznatog muškarc šta želi od nje , i zašto je oteo.
Xxx osoba "želim tebe malena". Hana ga je prkosno pogledala samo mene, epa žao mi je ja volim svog zaručnika i možda sam i trudna. Nepoznati muškarac je samo izašao iz sobe , i počeo da ruši sve pred sobom, jer ako je ona trudna sa Gabrijelom to dete će je uvek posečati na Gabrijela. Gabrijel je već bio na rubu živaca želi je što prije naći Hanu, i spasiti dok je Gabrijel tražio bilo kakv trag, koji bi ga doveo do Hane zatim je Gabrijel dobijo je poruku od nepoznatog broja.
Xxx osoba "požuri da spasiš Hanu" Gabrijel je pogledao u adresu , adresa mu je bila poznata to je bila adresa Arsenija Ivanova ruskog mafijaša.Arsenije Ivanov je opčinjeno gledao u Hanu , bila je drugačija od ostalih devojka. Za nju je bio spreman i da umre, iako je znao da je na vrat navukao Gabrijela Popovića. Potom se Arsenije uputio prema sobi gde je bila Hana, kada je ušao u sobu prišao je Hani sa pokretima lava počeo da dodiruje njene usne, Hana ga je gledala sa strahom u očima, zatim je počela da plače. Arsenije nemoj plakati, molim te tvoje me suze bole malena . Hana je dalje gledala sa strahom u Arsenija , zatim je tiho promucala nemoj me uzeti na silu molim te jer bi tako mozda povredio moju bebu, jer ta beba će mi biti sve , uzmi moje telo samo nemoj povrediti moju bebu. Arsenije je gledao u Hanu , ne neću te uzeti na silu ako ikada budeš samnom biće tvojom voljom malena. Hajde spremise , vodim te doktoru. Hana je odahnula, dok se spremala čula je glasove od Arsenije i još nekog lika. Šta ako bude trudna sa Gabrijelom, ništa to ču dete da odgajam kao svoje. Zatim se začuo glas od Gabrijela ne bi rekao Ivanove da češ moje dete odgajati kao svoje, gde je moja zaručnica. Hani je srce ubrzano lupalo dok je silazila niz stepenice kada je ugledala Gabrijela samo mu je poletila u naručje, svoju glavu sakrila na njegovim prsima. Arsenije gledao u Hanu pa u Gabrijela, zatim je pogledao u Hanu a potom je "pitao da li voli Gabrijela , toliko da bi zrtvala oca"?. Hana je pogledala u Gabrijela pa u Arsenija i tiho promucala volim ga da bi zbog njega bila spremna na sve. Arsenije je pogledao u Hanu pa joj je postavio pitanje "čak i da se udaš za mene da bi on živio"? Hana je spremano odgovorila čak i to, ili da umrem zajedno sa njim. Arsenije sa bolom u glasu rekao "idi malena ali želim da znaš da ču te štiti zauvek sada idi budi srečna i nemoj previše da veruješ ocu".
Janko Ivanov je gledao u brata zatim mu je rekao "koji kurac ovo bilo mogli smo imat Filipov novac i Gabrijelovu devojku. Arsenije je streljao pogledom brata , zatim ga je pitao "da li si ikada osetio da bi mogao nekoj devojci pokloniš celi svet i učiniš svojom kraljicom". Janko "naravno da jesam , ali ona ne zna za moja osecanja". Ispred Arsenijev vile , Hana se zaletila u Gabrijelov zagrljaj počela da ga
ljubi, Arsenije pogledao kroz prozor , vidio kao Hana ljubi Gabrijela. "Ovako je njega mogla da ljubi pomislio je Arsenije". Zatim je doneo odluku da testira Gabrijela da vidi da li zaista voli Hanu, taman bio krenu napolje da mu kaže kako je "jebao njegovu zarčnicu". Ali su već bili ušli u auto i otišli.
Da li se Arsenije zaljubio Hanu hoće li je tek tako zaboraviti.
U koga je Janko zaljubljen , koje ta devojka?Posle tebe lutao sam preko pola sveta
Pratile me svuda suze s tvoga jastuka
Posle tebe sve mi iste, prva, druga, peta
Kao da mi dusa pored tebe ostalaNijedna nije kao ti
A mnoge ljubio sam ja
Nijedna nije kao ti
Ne zelim vise nikadaDa odem, da te ostavim
Bez tebe mlad da ostarim
Kad oko mene vide svi
Nijedna nije kao tiMnogo puta kostala me moja narav preka
Glupa muska sujeta me sto put prodala
Kao da po mome zidu luta tvoja senka
Kao da mi dusa pored tebe ostala
YOU ARE READING
Sestre
RomanceOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.