Izbegavanje

50 8 2
                                    

Nakon prelepog vikenda u Korčuli, Hana je izbegavala svaki pokušaj Arsenijevog nežnog dodira, čak je spavala sa Stelom pod izgovorom da je umorna od posla, da je tek došla sa poslovnog puta. Aresnije je narednih šest meseci pokušavao da ima bilo koji kontak sa Hanom, koja ga je izbegavala jer ona dane provodi sa Gabrijelom. Jedno veče je došlo do svađe između Hane , Aresnija koji je besnio, koji ti je kurac Helena mesecima izbegavaš intimne odnose, Hana- Helena idi se nađi neku kurvu, ja nisam Helena već Hana mene nećeš imati. Nakon toga je Arsenije otišao, iz kuće. Hana se dala u potragu za dokazima, kada ih je našla konačno i cd sa ubistvom Ivone. Počela da brzinski da pakuje stvari, kada je spakovala stvari probudila je Stelu. Kada je napokon  probudila i Stelu, izašli su iz vile smestila Stelu u auto,  a potom kofere.

Isto veče kuća od Gabrijela

Leona je upala u vilu od Gabrijela, zatim je upala u njegovu sobu. Gabrijel šta radiš ovde Leona, moramo razgovarati jer sam trudna, zatim se Gabrijel nasmijao samnom nisi jer si tu noć otišla sa Markom Petrovićem. Leona je znala da Gabrijel govori istinu, jer više od šest meseci nije bio sa njom od kada se pojavila Hana ponovo u njegovom životu, besno izašla iz vile.

Pola sata kasnije
Gabrijelov telefon ozvonio kada je ugledao Hanin poziv, nasmijao se.
Hana u policiji sam imam dokaze, protiv Aresnija.
Gabrijel
"Dolazim odmah jedina, Hana pozovi Roberta Jankovića radi se o njegovoj kćerki....

Posle poziva u policijsku postaju došao je Gabrijel sa Robertom, nakon svih dokaza policajca je pitao "gde bi mogao biti Aresnije"? Hana najverovatnije u svom klubu , dok je Aresnije ispijo po ko zna koju čašu viskija ugledao Teju koja se svađa sa Igorom koji joj priznao da voli Hanu.
Tea "ti si bolestnik ona ti je sestra odlazi od mene".

 Tea "ti si bolestnik ona ti je sestra odlazi od mene"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Arsenije "Tea dušo dođi kod pravog muškarca". Nakon toga mu se Tea bacila u zagrljaj počela da ljubi Arsenija, Arsenije "idemo u moju kencelariju". Ubrzo su bili u njegovoj kencelariji Arsenije naslonio Teju na kauč, počeo da ljubi dok je Tea nesigurno pomerala njegovo kurac , gore , dole, zatim ga je počela usnama obrađivati. Aresnije podigao njenu glavu, zatim je prstima počeo da je zadovoljava, posle toga jezikom da obrađuje njen klitoris. Tea tu noć doživela razarajuči orgazam , nakon par nasrtaj sa njegovim kurcem u njeno središte osetila malu nelagodu koja je prešla u zadovoljstvo dok je Tea govorila ah ah ah Arsenije volim te nakon tih reči obje su svršili. Tu istu noć uhapšena je Lona  Filipović,  Filp otac od Hane, Eme , Nina Knežević, Gordana.  Prilikom hapšenja Filp je rekao Valentinu da se ponovo sreću , da je njegova unuka živa a da je ni  on ni njegova kćerka Sofija neće nikada pronađi niti saznati gde je ona.

Klub
Arsenijev ured dok su još uvek on Tea vodili ljubav, Tea tu veče doživela uz Arsenija jos

Klub Arsenijev ured dok su još uvek on Tea vodili ljubav, Tea tu veče doživela uz Arsenija jos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

par orgazma, taman kad su obje bili na vrhuncu upala je policija u ured. Aresnije Ivonov "uhapšeni ste radi ubistva vaše supruge Ivone , otmice gospođe Hane a vi gospođice ubacite se i  napustite klub.

Policijska stanica
Kada je Arsenije ušao video Gabrijela,  Hanu zagrljene zlobno je dobacio ona je bila moja mozda je Stela moja , a moj brat će vas ubiti. Janko ne bi rekao, ja već 6 godina radim u policiji.
Hana konačno je sve gotovo rekla je Gabrijelu , a  zatim  je pogledala u Gabrijela rekla verujmi ljubavi Stela je tvoja , a imam  još jednu vest mozda sam trudna.

Pola sata kasnije
Svi su bili u Gabrijelov vili , Ema koja je bila trudna nije verovala da je Hana živa. Viktor je uživao da podbada brata o tom koliko je imao avantura, Gabrijel mozda dok sam mislio da je Hana mrtva, a izdanjih 6 mesci bio sa svojom porodicom..

Još par nastavaka i epilog a zatim čemo posvetimo Tejinoj ljubavnoj priči...

SestreWhere stories live. Discover now