Emin porođaj bio vrlo težak, komplikovan ali sve bilo na kraju uredu.
Ema je na svet donela prekasnu devojčicu Inu.
Hana , Gabrijel su posle nekolika trenutka ušli u sobu kod Eme i Ine. Ema je držala Ini u svom naručju zatim se obratila suprugu zar nije divna, Viktor predivna je zato če mama za 5 mesci reci tati da pred bogom. Ema se nasmešila , zatim rekla svoj princezi reci tati da će mama da kaže da još hiljadu puta.Ema je pogledala u svoju sestru Hanu , zatim rekla Ini pogledaj ovo je tvoja tetka. Hana se nasmešila svoj nečakinji rekla samo nemoj biti na mama, a Gabrijel je dodao nemoj ni na tatu. Viktor se samo smešio, zatim je rekao bratu uskoro ču sve da ti vratim. Hana zovnula Gabrijela rekla mu da ide po sok do obližnje prodavnice, da si vrača za 5 minuta. Minute i sati su prolazili poput večnosti , posle nekog vremena je pozvala policija Gabrijela i rekla da je Hana nastradala.
Nekolika sati ranije
Aresnije konačno je više izašla iz proklete bolnice, naredio je svom čoveku iz obezbeđenja da ubrzga inkciju u Haninu ruku, zatim je podmetnuo telo druge žene koja je isto bila trudna.
Nekolika sati kasnije
Gabrijel to nije moguće moja verenica je živa, nije hteo da veruje da je Hana mrtva iako je vidio telo.
Od tada je prošlo skoro tri godine, Gabrijel je tu tamo imao avanture kumovao je Janku i Loreni u međuvremenu se zabavljao sa Leonom Filipović. U grad je došla misterijozna zena Helena sa Arsenijem imaju dvije čerke Stelu koja ima 3 godine, i Tesu od 9 godina. Pošto je Gabrijel organizovao zabavu u firmi povodom partnerstva sa mistorijznom ženom. Kada je ušla Helena odnosno, Hana ruku pod ruku sa Arsenijem. Gabrijelu se učinilo kao da sanja, kada mu je Hana odnosno Helena pružila ruku , imao je osećaj tuge besa ako ga nije volela mogla je samo otići od njega.
Tri godine ranije
Hana se budi u bolnici pored nje je Arsenije koji govori da joj je suprug, da je bila 5 dana u komi da je ušla u 8 mesec trudnoće. Hana ja se tebe nesečam ko je devojčica pored moja ćerka Tesa ti si prihvatila kao svoju kćer jer joj je majka umrla. Arsenije je rekao samo jednu istinu a to je da je Ivona mrtva jer je on ubio samo 2 sata ranije prije Eminog porođaja stavio lazni stomak. Hana je pitala kako se zove Arsenije je rekao tvoje ime je Helena Ivanov venčali smo pre 7 meseci, ubrzali smo svadbu radi tvoje trudnoće, Hana je ostala još mesec dana u bolnici , ubrzo je rodila Stelu. Ni sama ne zna zašto to ime ali prilikom porda videla u magli lik nekog muškarca kako joj ljubi stomak.Uskoro će biti 3 godine kasnije sada znamo šta se desilo sa Hanom , a i Ivnom
Hana Petrović (Helena Ivanov)
Prva i jedina ljubav od Gabrijela, koju nije nikada zaboravio , sa Leonom iz zabave tu tamo je sa njom ili je povede na neku zabavu kao svoju pratnju
ni jednu ženu nije doveo u svoju kuću .Stela Popović- Ivanov
Gabrijelova i Hanina kčer koja je preslika svog oca.
Tesa Ivanov
Čerka od Ivone , i Arsenija, Tesa mrzi Helenu odnosno Hanu a svoj bes iskali na Steli.
Neko je zovnuo Gabrijela po imenu, Gabrijele možeš li pričuvati Inu bila je to Ema od Hane sestra. U sledećem momentu Helena onesvestila, Gabrijel podigao u naručje poveo do kancelarije, Ina je li teta dobjo, sigurno je bubna kao ja. Gabrijel ne znam dušo mozda nije bolesna.
Ina čerka od Eme i Vikotora koja ima leukemiju, hitno joj treba koštana srž.
Zbog čega se Helena-Hana onesvestila, da li če Arsenije dobiti svoju kaznu.
Sa ovim stihovima čemo saznati šta se to dogodilo 3 godine kasnijePita me pamet, gdje mi je srce
gdje sam se to izgubio
pita me pamet, a gdje mi je bila
kada sam te poljubioPita me pamet, šta mi to treba
kad imam ljubav i sretni dom
pita me pamet, i ja se pitam
otkud ti u srcu mom....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sestre
RomanceOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.