Ivona je prilikom poziva rekla da pristaje na Dnk test, ali da mu razvod neće dati čak po cenu svog života. Arsenije je pristao da uradi Dnk test u laboratoriji koju je Ivona izabrala. Prošlo je više od 10 dan konačno došao , dan kada će Aresnije saznati da li je Tesin otac.
Dnk test
Prema uzorcima uzetim od osoba Aresnije Ivnov i Tese Ivonov iz uzetih uzoraka, Aresnije Ivanov jesete biološki otac osobe čije uzork označen kao Tesa Ivanov 99, 9 %
Ivona šta sam ja tebi rekla, da si ti otac od Tese pre 6 godina. A sada joj ne treba otac koji okolo kindapuje, i bavi se mafijaškim poslovima a razvod ti nedam sa tim rečima je Ivona izašla iz labratorije. Po izlasku iz labratorije Arsenije se uputio prema udruženju za pomoć samohranim majkama od Sofije, hteo je da vidi Hanu. Kada je Arsenije bio dovljno blizu udruženja vidio Hanu , Gabrijela kako izmenuju nežnosti ispred Gabrijelove firme. Svaki poljubac koji Hana uzvratila Gabrijelu , Aresnije osećao kao da će mu srce iz grudi iskočiti.
Hana se osmehnula kada je osetila pokrete svoje bebe, zatim je stavila Gabrijelovu ruku na njen stomak tiho mu šapnula izgleda da tatina princeza pita tatu kada će se on mama venčati.
Aresnija je svaka reč bolila, znao dok ne reši situaciju sa Ivonom ne moze da vrati Hanu. Jer će Hana biti njegova opet milom ili silom samo dobcio iz auta uzivaj dokle možeš Gabrijele. Aresnije se uskoro pojavio u svoj vili , iza njega su došli Ivona i njegova kćer. Za njega je brak sa Ivnom bio kazna , dok mu je sa Hanom bio nešto što je oduvek želeo. Počeo da je lista instagram profil od Hane kada je vidio sliku koja mu je lomila srce , na komade. Hana pre 6 minuta izbacila sliku na instagramHana Petrović
Tata ljubi svoju princezu, uskoro će da nam se pridruži 🤰❤😘
Ema Matić moje najdraže 🥰😍🤩
Gabrijel22 tatina princeza 😍🥰
Aresnije65 uzivaj dokle možeš Gabrijele
viktor92 ljubav strikova...
U međuvremenu je Ema dobila trudove, Viktor je obavestio brata i Hanu.
Hana i Gabrijel su se uputili prema bolnici, Hana celo vreme držala ruku od Gabrijela u autu.Neko je pratio celo vreme auto od Gabrijela dok je išao prema bolnici, kada su stigli ispred bolnice polako su ušli u pordilište gde ih je čekao prelepašni Vikotor.
Šta mislite ko prati Gabrijela, da li se radi o Arseniji...
Sledeća pesma uvod u sledeći nastavak
YOU ARE READING
Sestre
RomanceOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.