Ema je zvala uporno Hanu , želela je da joj kaže sve. Nakon što je telefon do kraja ozvonio uključila se govorna pošta. Hana je za to vreme bila sa Gabrijelom u privatnom avionu išlu su London, na njihov prvi zajednički izlet videla je Hana da je zove Ema ali nije želela da priča sa njom. Jer je Hana pročitala novine, sada kada ona njoj treba kada je uništena, sada joj ona Hana dobra , nije htela da bude više njen osobni potrčko. Kada su stigli u London uputili su se prema luci kada je Hana ugledala prelepu jahtu bila je izneđena. Tiho je promucala ovo je prelepo , volim te , volim te.
Gabrijel volim i ja tebe, i za tebi uradio sve. Hana i ja za tebe, onda se javi sestri , ko zna kroz šta prolazi. Hana se namusila uredu zovem je čim se smestimo, kada su se smestili Hana je pozvala Emu.
Ema
"Seko trebam te".
Hana
I ja sam tebe često trebala kada me je majka tukla i zatvarla gde si ti bila?
Ema
"Oprosti mi za sve".
Hana
Ema ne mogu da pričam na odmoru sam sa dečkom, doviđenja Ema.
Onda je prišla Gabrijelu i poljubila , sada želim da uživamo nas dvoje.Viktor se kajo što je tako postupio sa Emom , na neki način je zvolio Emu ispijo je po kožna koji viski po redu. Onda je pozvao Emu , ni sam ne zna zašto.
Ema
Halo
Vikotor
"Ema ja sam zelim da te vidim malena, trebam te".
Ema
Gde si u svom clubu, dolazim.Ema kada već nema više dostojanstvo imam njega, kada je došla u klub samo ga je poljubila. Vikotor "oprsti najvećem debilu na svetu". Opraštam ti ni ja nisam bila cveće, izgubila sam sestru zbog sebičnosti, jer nisam htela da delim sa sestrom ljubav roditelja. Dok se tako jadala Vikotoru ugledala je najbolju prijateljicu i njenog oca kako je samo malo hvalilo da se pojebu u punom klubu.
Ema Viktore vodime odavde, idemo bilo gde. Kada su došli u njegov stan , Ema je nesigurno svukla njegovu gadarobu počela da pomera njegov kurac gore, dole. Vikotor joj je uzeo ruku privukao u poljubac, vodili su ovaj put ljubav , Ema ispuštala zvukove zadovoljstva ah ah ah Vikotore oboje su doživeli svoj vrhunac. Viktor "Volim te malena".
Ema ideš sutra samnom po moje stvari, pre toga ću da uništim oca i Ninu. Hoćeš li mi pomoći u tome. Vikotor uredu pomoću ti odnosno moj prijatelj Goran Savić.Ujutru je Ema došla sa Vikotrom po stvari i rekla da ide sa dečkom, pre nego što je izašla rekla tata pozdravi mi Ninu. Jer ja kao ni Hana nećemo da gledamo tvoju propast , zbogom sa tim rečima je otišla.
Uskoro upoznajemo dva nova lika
Gorana SavičaRoberta Janković
Šta oni imaju protiv Filipa , da li je Emu promenio Vikotor...🤭🤔😀😀😃
STAI LEGGENDO
Sestre
Storie d'amoreOvo je jedna ljubavna priča,sa puno zapleta,ali i jako bitnih tajni iz prošlosti.