Mama

63 7 12
                                    

Hana je plakala, tiho šaputala molim te mama ostani budna, dok je stezala ogrlicu sa znakom beskonačnosti. 

Čula je Gabrijelov  glas  "sve će  biti uredu dolazi hitna za par sati"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Čula je Gabrijelov  glas  "sve će  biti uredu dolazi hitna za par sati". Gabrijel je prebacio pogled na ogrlicu  "pitao da li  je to  njena".  Hana se bolno osmehnula ne nije već moje mame, kada je Gabrijel hteo da pita Hane kako  pojavila se hitna pomoć. Doktor koji  prišao  Sofiji , zatim je rekao da pacijantica gubi  dosta krvi  da im hitno treba 0+. Hana ja sam  ta  grupa , ona  je  moja mama ja ču da dam  kriv.

Nekoliko sati kasnije bolnica

Sati su porazili brzo, niko nije ništa govorio, onda je izašao doktor "gospođice nažalost vi ne možete da donirate kriv jer ste trudni već 6 nedelja". Ali ne brinite vaš ujak koji primljen iz zatvora u našu bolnicu dao je kriv  za  vašu majku". "Sada bi vam dao savet  da  odete kući da se odmorite". Gabrijel je pogledao u Hanu,  zatim je uzeo u naručje počeo da ljubi , Hana se smešila na to. U tom trenutku je ušla Ema i Viktor jer ih njihov onkolog Miloš obavestio da Stelina koštana srž odgovara da je operacija za dva dana.

Tri meseca ranije

Hana je pripremila svoju devojčicu za operaciju, rekla joj  kako ona ima čarobni lek za Inu , i da je ona njena sestra od tetke , i da će uskoro upoznati baku, a  i  da će uskoro doći  i  od  njenog tate mama njena druga baka. Stela je rekla ujedi mamice, a zatim je uzela Inu za ruku dok su ležale zajedno na operacijskom stolu . Ema je pogledala u taj prizor,  tužno je uzdahnula pokušala je da se seti jednog takvog trenutka, prišla im je Sofija koja iz svoje bolesničke sobe izašla sjela je pored Emi i Hani , a zatim je "rekla prošlost se ne može promeniti,  ali budčnost da ako mi dopustiš Ema mogu ti biti mama". Hana je sa nekim ponsom gledala u svoju , mamu  pa u sestru. Ema je rekla tužno "možete pokušati". Uskoro se pojavio i doktor Miloš Jugović , i  saopštio da je operacija prošla uredu da se obe devojčice dobro dok je pogledom gutao Hanu , zatim se blago Gabrijel na kašljao,  zatim rekao "Jugoviću prestani da mi pogledom skidaš vernicu". Hana se nasmešila, ko me je skidao pogledom , a i da jeste ja sam tvoja.

Miloš Jugović

Miloš je opčinjeno gledao u Hanu, tek kada je začuo glas svog školskog  prijatelja prestao da gleda u Hanu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miloš je opčinjeno gledao u Hanu, tek kada je začuo glas svog školskog  prijatelja prestao da gleda u Hanu. A  porazilo ga je to što je Hana rekla da nije primetila njegove poglede, zatim su rekli da su primili mladu ženu koja se pokušala ubiti.

Tri meseca kasnije

Stela ,  Ina su sa nestrpljenjem čekali rođenje malog brata od tetke, Hana je već u 3 mesecu trudnoće i  priprema svadbu , sa majkom se zbližila,  saznala da se Tea pokušala ubiti i  da je trudna  sa Arsenijem. Ubrzo su dobili  vest da je Ema rodila dečka dala mu ime Uroš, nakon toga

 Ubrzo su dobili  vest da je Ema rodila dečka dala mu ime Uroš, nakon toga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

je Ina pitala, Stelu bili htela biti seka Urošu. Stela je rekla da hoće,  da bi volela da joj mama rodi bracu i seku. Hana  je bila presrećna imala je pordicu , od mame je saznala da nema brata. Da je taj neko samo slagao, ali svako je pomogao. Gabrijel je stalno bio uz Hanu, jer  je Arsenije pretio Hani da kaže gde je Tea trunutno.  Mesci  su  brzo prolazilo , a o Teji niko ništa nije znao.

Šta mislite gde je Tea šta se desilo sa njom, ako pročitate priču...  Ljubav  bez granica dobičete odgovor....

SestreWhere stories live. Discover now