***
***
"İnanamıyorum...Sonunda,sonunda seni buldum!"
Evet.Levi iki ruh eşinin bir-birini bulmasına,iki bedenin bir ruh haline gelmesine şahid oluyordu,yine.Çok sık olmasada yaşanan bir durumdu bu.Her ne kadar Keşif birliği bunun için pek uygun olmasada."Tch."
Pencerenin yanından ayrılıb ter-temiz masasındaki sırayla dizilmiş evraklara bakdı bir süre.Akşamdan beri bu evrakları bitirmeye çalışıyordu.Gözünün altındaki siyah halkalar da bunu kanıtlıyordu adeta.Son seferde ölenler çok olmuşdu her zamanki gibi.Her birinin ölüm belgesi onaylanmalıydı.Kenardan bir yığın kağıt toplusu gibi gözüksede orada yüzlerle hayatlar,pişmanlıklar,yarım kalmış hayaller,gözyaşları vardı.
Derin bir iç çekti Levi.Masasına yakınlaştı ve bardağını alıp ofisinden çıktı.Boş koridorlara baktı.Daha geçen hafta buralar bir-biriyle konuşan eşler,şakalaşan dostlar,yeni katılmanın getirdiği heyecanla sefer hakkında düşünen acemilerle doluydu.Şimdi tümüyle sessizdi bu koridor.
Elindeki bardakla birlikte mutfağa indi Levi.Mutfakdan ekibinin sesi geliyordu.Kapıyı açıp içeriye girdiğinde bir süre etrafa baktı.Büyük bir kargaşa hakimdi mutfağa.Petra hem yerleri siliyor hem de Oluo'ya kaptanı taklit etmemesini söylüyor,Oluo'sa bulaşıkları yıkayarak kendini Eren'e övüyordu.
Eld camları silerken Gunther'a eşi hakkında konuşuyordu.Gunther'da Eld'i dinleye-dinleye avizeyi temizliyordu.Kaptanı ilk fark eden Eren olmuşdu.
"Kaptan!"Eren'in bağırmasıyla tüm ekip kapıya döndü.Kaptan'ı gördükleri anda ellerindeki işleri bırakarak asker selamı verdiler.
"Oi.Bu ne ses veletler.Temizliği sessiz yapamazmısınız?"
"Ü-üzgünüz kaptan.Bir daha olmayacak!" İlk Petra öne atılmışdı.
"Evet kaptan.Sadece temizlik yaparken kafamız bir az sohbete karışmışdı.Bir daha olmayacağından emin ola bilirsiniz!" Oluo'nun dediklerinden sonra Eld ve Gunther'da onu destekledi.
"Tch." Yanlarından geçib masaya yaklaşdı Levi.Elini masanın altında gezdirdiğinde toz taneleri birer-birer ayakkabısının üstüne düşdü.
"Anlaşılan pek iyi temizlememişsiniz." Dedi elindeki tozu ekibine göstererek.
"Sana orayı düzgün temizle demiştim Oluo!"
"Ben orayı gayet düzgün temizledim Petra . Eld ve Gunther çok sohbet etmeyib işlerine baksaydılar orası temiz olurdu."
"Hey sen-"
"Oi.Şimdi de küçük bebekler gibi suçu bir-birinizin üstüne mi atıyorsunuz ha?Tch.Üstünüzün önündü hemde.Eren'den de mi utanmıyorsunuz.O sizden nasıl örnek alsın?Çenenizi kapayın ve işinizi düzgün yapın veletler.Burda tek bir toz bile görmeyeceğim.Anlaşıldımı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳𝚖𝚢 𝚘𝚖𝚎𝚐𝚊❝𝚕𝚎𝚟𝚒 𝚊𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.❞
Random⇝A\B\O dinamiklerinin insanlar arasında neden olduğu çatışmalar,haksızlıklar yetmezmiş gibi titanlarlada savaşmaya mecbur olan,insanlığın en güçlü askeri adını almış Levi kendi eşini bula bilecek miydi? ↝Türkiyede ilk ❝omega levixalfa reader ❞ kitabı