***
***
Kılıcı çektiğin gibi vahşice önündeki adamlara fırlattın. Böylece Levi'ye kaçması için yol açmıştın. Arkasından gelen iki kişiyi de gördüğünde gözlerini sana çevirdi. Sen kafanı 'git' anlamında salladığında kancasını dar sokaklardan birine fırlattı. Evlerinin birinin çatısına doğru tezchizatla uçtun düşmanların dikkatini çekmek için.
Onlar sana ateş ederken sen adamlardan birine kancayı fırlattın. Bedeni kancayla birlikte sana geldiğinde zaten ölü bedeni çenesinden tutarak diğerinin üzerine uçtun. Bedeni diğer evin çatısının kenarına çarpartığında beli kırılarak yer düştü. Çenesinden tuttuğun elmanın cesedini kendine siper ettin. Üstündeki silahı kullanarak önündeki üç adamı da öldürdün.
Desteğin geldiğini gördün uzaktan. Kalıp savaşa bilirdin. Ancak Levi'ye göz-kulak olmalıydın.
Elindeki bedeni gelen grupa fırlattın ve kancaları geriye ateşledin. Geri geri uçarken sen kafası karışmış grupa ateş ederek bir kaçını indirdin."Harika."
At arabalarının altından uçup bir bara ulaştın. Amma içeriden biri dışarı uçtuğunda ayağını yere koyarak yönünü değiştirip kancayı diğer binayı ateşledin. Havalandığında pencerenin kırılma sesi duydun. Kafanı çevirdiğinde yerde sandalye görmüştün. Barın başında duran adamın şaşırdığını anlamıştın. Ancak çok geçmeden o adam içeriden çıkan Levi'nin kancasını göğsüne geçirmesiyle ölmüştü.
Öldürdüğü adamın bedenini kendine siper yaparak diğer çatıya atladı Levi. Onu hedef alan kurşunlardan korunurken sen ateş edenlere fırlayıp ikisininde boynunu kestin. Levi ise bu zamanda sana ulaşmış, elindeki bedeni bırakıp senin arkanda kalan adamı göğsünden kesti.
"Beni takip et!" Hızla dar sokaklarla uzaklaşırken sen arkanızdan gelen adamlara ölü bedenlerden birini fırlatıp onu takip etmeğe başlamıştın.
Sizin gruba ulaştığında bir binanın çatısından tutunarak duvarında durdun. Önündeki binada Levi vardı. Bir anlık göz göze geldiğinizde alnında yarası olduğunu farketmiştin.
"(Y/N)! Neler oluyor!" Jean'ın bağırmasıyla dikkatini ona verdin. Şaşırmışlardı. İnsanları öldürmek onlar için yeni bir şeydi.
"Hayatta kalmak için öldürün! Ne olursa olsun Eren ve Historianı koruyun!" Sana deliymişcesine baktı Jean. Mikasa'nın yüz ifadesi pek değişmemişti.
"Armin! Jean! Gidelim!" Levi'nin emriyle ikiside harekete geçti.
Kancalarımızı ateşleyip ilerledik son hız. Arabadaki iki düşmanı indirip arabanın kontrolünü Armin ve Jean aldı. Eren ve Historia bayılmıştı. Zehirli oklarla vurulmuş olmalıydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳𝚖𝚢 𝚘𝚖𝚎𝚐𝚊❝𝚕𝚎𝚟𝚒 𝚊𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.❞
Random⇝A\B\O dinamiklerinin insanlar arasında neden olduğu çatışmalar,haksızlıklar yetmezmiş gibi titanlarlada savaşmaya mecbur olan,insanlığın en güçlü askeri adını almış Levi kendi eşini bula bilecek miydi? ↝Türkiyede ilk ❝omega levixalfa reader ❞ kitabı