***
***
Kuşların cıvıltısı, yaprakların hışırtısı ve ılık rüzgarın teninde gezinmesiyle ahşap, gözyormayan bir odada sessizce durmak rahatlatıcı olur normalde. Ancak şimdiki sessizlik huzur veren cinsten değildi.
"Yani sadece hiç bir şey yapmadan burdan gitmemizi mi istiyorsun?"
"Aslında gitmekle büyük bir iş yapmış olucaksınız."
Konu Keşif Birliği'ydi her zamanki gibi. Christa'nın gerçek kimliği ortaya çıktıktan sonra Keşif Birliği hiç olmadığı kadar büyük bir tehlikeyle karşılaşmıştı.
"Sizin için belirlediğim yere gitmelisiniz. Orada hem yeni bir ekip olarak eğitim görecek, hem de Hange ile Eren üzerindeki gizli deneylere devam edeceksiniz." Erwin konuşurken Levi ve sen oturduğunuz yerden onu dikkatle dinliyordunuz. Bu artık sadece birliğin değil, sizinde ölüm-kalım meselenizdi.
"Hazırlık için ne kadar vaktimiz var?" Levi'nin sorduğu soruyla duraksadı Erwin. Konuşmaya başlayacağı anda kapı sertçe açıldı. Bu cesaret Keşif Birliği'nde yalnızca bir kişide vardı.
"Binbaşı Hange-san! Lütfen kapıyı çalın!"
"Üç gün!"
Saçları dağılmış, üstü-başı pekte düzenli olmayan Hange'nin görünüşü Levi'ni rahatsız etmişti.
"Oi. Kulağımın dibinde bağırma dört göz."
"Sen sus be! Burada bir şeyler söylüyorum!"
"Tch." Heybetli girişi yüzünden yere düşmüş dosyaları toplarken Moblit'in gözü sen ve Hange arasında gidip-geldi. Bundan sinirleneceğini biliyordu. Keşif Birliği'nin özel askerinin sinirlenmesini hiç kimse istemezdi.
Sen içgüdü kaynaklı sinirini yatıştırmak için pencereye döndün. Levi'nin gözleri seni bulurken Erwin'inse dikkati Hange'deydi.
"Neden üç gün Hange? Bu riskli."
Elindeki karışık dosyaları düzgünce dizemediği için sinirlenip hepsini Moblit'in kucağına verdikten sonra konuştu Hange.
"Riskli olduğunu biliyorum Erwin. Ancak hazırlığımız doğru yapılmazsa risk seviyesinin tehlikeli şekilde artması kaçınılmazdır. Bu yüzden üç gün bana üç gün ver."
Erwin kaşlarını hafif çatınca Hange'nin kafasında bir şeyler olduğunu anlamıştı.
"Oi. Kirli kafanda ne gibi düşünceler var dört göz?"
Duygusuz ses odada yankılandığında garipçe gülümsedi gözlüklü şahıs. Yüzündeki hafif kızarıklık be gözlerindeki ifade titanlara baktığıyla aynıydı.
"Hiiiç..canım! Sadece..." Levi'nin kolundan aniden tutup çekiştirmeğe başladı. "..seni ödünç almam gerek."
Arkalarındaki Moblit olası herhangi bir kavga için hazır duruyordu. Arada seni de kontrol etmiyor değildi. Moblit'in bu gereksiz gerginliğini anlamıyordun aslında. Hange hem Levi'nin, hem de senin güvendiğiniz kişi olduğu için ona dokunması veya bir yerlere çekiştirmesi senin için çokta sorun değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳𝚖𝚢 𝚘𝚖𝚎𝚐𝚊❝𝚕𝚎𝚟𝚒 𝚊𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.❞
Random⇝A\B\O dinamiklerinin insanlar arasında neden olduğu çatışmalar,haksızlıklar yetmezmiş gibi titanlarlada savaşmaya mecbur olan,insanlığın en güçlü askeri adını almış Levi kendi eşini bula bilecek miydi? ↝Türkiyede ilk ❝omega levixalfa reader ❞ kitabı