3

977 105 127
                                    

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Yani,demek istediğin bahsetdiğin şahısın bir Asal alfa olmasından şüpheleniyorsun."

"Evet Hange.Eğer bana söylediğin dinamikler doğruysa,o tam bir Asal alfa."

"Adı neydi demişdin?"

"(Y/N)."

"Şu biz seferdeyken surlar yıkıldığında liderlik yapan,ölümü en aza indiren ve devlerle techizatsız savaşan askeri mi diyorsun?"Bu dediklerine Erwin bile inanamıyordu ama gerçekler buydu.Manevra techizatı olmadan devlerle savaşmak.......

Şuan odada gergin bir hava vardı.Keith'in dediğine göre,acemi birliklerde bir Asal alfa dolaşıyordu.Bu pek inanılır bir şey değildi.Çünki Asal alfaların varlığı bile kanıtlanmamışdı hayla.Hem Asal alfa olsaydı neden çok kişi olan ortamda olurdu ki?Dinamiklerine bakıldığında yanlız kurt olduğu apaçık belliydi.

Ama yine de bu ihtimal Erwin'i heyecanlandırmıyor değildi.Eğer bu olasılık gerçek olsaydı,her açıdan önde olurlardı.Keşif Birliği yeni bir devre adım atardı adeta.Doğru,titana dönüşen biri vardı birlikte.Lakin hükümet Eren'i her an ellerinden ala bilirdi.Eğer bu Asal alfa Keşif Birliğine katılırsa Eren'i hükümetten koruya bilirdiler.Bir Asal alfa'ya hiç kimse karşı gelemezdi.Buna krallık da dahildi.

Ortamdaki sessizliği Levi bozdu.
"Tch.Nasıl bu kadar emin ola biliyorsunuz?Ya değilse?"

"Bak Levi,bu zamana kadar çok şahıs gördüm.Farklı-farklı kişilikleri,kokuları,dinamikleri olan yüzlerler alfa,beta ve omegaları gördüm.Her birinin kokularını,güç seviyelerini,davranışlarını ezberledim adeta.Ama bu çok farklı bir şey."Konuşurkan bile eli titriyordu yaşlı adamın.Dili-dodağı kuruyordu.

Levi Keith'i hiç böyle görmemişdi.Onu ilk birliğe katıldığı yıllardan beri tanırdı.

Bir bardak su içtikden sonra sözüne devam etti Keith;
"Her şeyi yalnız yapar.Kimseden yardım almıyor.Ama müthiş bir liderliği var.Bu zamana kadar hiç kimsede böyle liderlik görmedim.Görevini sonuna kadar yapar.Hiç bir şeyi atlamaz.Antrenmanlarda ayrı bir seviye.Karşısında tüm birlik bile olsa,silahsız bir şekilde kendine hiç dokundurtmadan kolaylıkla yene bilir.Hiç böyle güçlü,çevik,kurnaz,savaşa bu kadar uygun birini görmedim.İstediği her kesi hiç vakit kaybetmeden tuzla-buz ede bilir.Hatta ben düşünüyorum ki.."Kafasını kenarda durmuş Levi'ye çevirdi."O Levi'yi bile kolaylıkla geçe bilir."

Şuan ortama ölüm sessizliği hakimdi.Hiç kimsenin inanası gelmiyordu bu olasılığa.Ama bunu söyleyen Keithdi.O Levi'ni ilk katıldığı andan beri görmüşdü.Yeteneklerinin ne derecede olduğunu biliyordu.Bunu boşuna söylemezdi o.

"Sanırım yaşlandıkça aklını kaybetmeye başla-"

"Bak Mike.Manevra techizatı üzerindeki kontrolünü sende görsen bana hak verirdin.İstediği her yerde kullana biliyor onları.Sanki bedeninin bir parçasıymış gibi.Ağaçsız alanlar,dar alanlar...Aklına gele bilecek en uçuk yerlerde.30 saniyede kaç dev kesti haberin varmı senin?Hemde lazım olan derinlikden daha derin.Çok hızlı bir şekilde kullana biliyor.Qazı desen....Bir tüpü belki bir hafta kullanır.Şimdi fark etdimde,bıçakları senin gibi tutuyor Levi."

➳𝚖𝚢 𝚘𝚖𝚎𝚐𝚊❝𝚕𝚎𝚟𝚒 𝚊𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin