5

835 98 31
                                    

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Eren!"

Sonunda onu bulmuştun.Onun iyi olduğunu görmek senin içini rahatlatmıştı.Üstünde herhangi bir yara,deney izi de görmemiştin.
Tam ona gidecektin ki,kokuyu azaltmayı unutduğunu fark ettin.Keskin kokunun salondaki insanlara yaptığı gibi Eren'e de etki etmesini istemedin.
Kokunu azaltdın.Eren'e bu kokuyla zarar vermek isyemiyordu.
Kokun azaldıkca etraftaki insanların gevşediğini,derin bir nefes aldıklarını göre biliyordun.

İlk adımını attın salona.Herkes dikkatle seni izliyordu.Ama umursamadın.Şuan tek umursadığın Eren'e ulaşmaktı.
Keskin adımlarla salonun ortasına doğru ilerlemeye başladın.Eren hızlı adımlarla sana yaklaşıyordu.
İkinizde salonun ortasına vardığınızda sarıldınız bir-birinize.O anda ikinizde fark etmiştiniz bir-birinizi ne kadar özlediğinizi.

Sarılmanız bittiğinde geri çekildiniz ikinizde.Ona daha yakından bakma şansın olmuştu bu sefer.Ve evet yanılmamıştın.Üzerinde her-hangi bir yara,deney izi yoktu.

"Neden bu kadar geç kaldın?Meraktan çatladım burda!"

Bu dediğine kıkırdadın sadece.Hiç bir zaman geç kalmazdın gideceğin yere.Bunu o da biliyordu.
"Kızma büyük oğlan!Sonra açıklarım.Beni ayaktamı tutacaksın?Oturmaya bile hakkım yokmu?"
"Ha-"

"Siz (Y/N) olmalısınız."Eren'in sözü Erwin'in konuşmasıyla yarım kalmıştı.
Ses gelen tarafa kafanı çevirdiğinde komutan olduğunu düşündüğün birini gördün.
Yapılı vücudu,sarışın saçları,mavi renkli gözleri,belli olan alfa kokusu ve kararlı bir bakışı ile birlikte sana elini uzatmıştı.
Yinede çenesinden boynuna doğru akan ter damlalarını göre bilmiştin.Kokundan etkilendiği belliydi.Ama hayla böyle ayakta tutması seni şaşırmıtmış ve ona saygı duymanı sağlamıştı.
Onu daha fazla bekletmemek için elini sıktın.
"Evet.Acemi birliklerden (Y/N).Sanırım sizde Keşif Birliğinin komutanısınız?"

Hafif bir gülümsemeyle cevap verdi Sarışın komutan."Evet.Keşif Birliğinin 13.cü komutanı Erwin Smith.Tanıştığımıza memnun oldum.Bizimle birlikte oturmak istermisiniz?Masada sizin için ayırdığımız boş yerimiz var."

"Büyük bir memnuniyetle  komutanım."Sen komutanı takip ederken Eren kendi ekibinin yanına ilerliyordu.

Üst rütbeliler için ayrılmış olduğu bariz bilinen masaya yaklaştınız.Masada ikisi kadın,biri erkek olmakla üç kişi vardı.
Hepsi seni gördükleri anda ayağa kalktılar.Her birinin yüzünde heyecan karışık endişe vardı.

────────────────────

senin bakış açın:

Adının Erwin olduğunu öğrendiğim şahıs uzun boylu,sakallı erkeği göstererek bana döndü.
"Bu Mike.Mike Zacharias.Keşif Birliğinin yüzbaşısı ve en güçlü askerlerinden biridir.Bir alfa."
Mike denen adamın bana doğru uzattığı elini tuttum ve selamladım.
"Tanıştığımıza memnun oldum yüzbaşı Zacharias."
"Bende memnun oldum acemi...."
"(Y/N).Bir soy ismim yok."

➳𝚖𝚢 𝚘𝚖𝚎𝚐𝚊❝𝚕𝚎𝚟𝚒 𝚊𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin