***
***
"NELER OLUYOR BURADA!BİRİNİZ AÇIKLAYIN.HEMEN!"
Sana sarılarak her geçen saniye kokusu daha da artan bir omega,her an saldırmaya hazırmış gibi duran Mike,şaşırmış gözlerle omegaya bakan Hange ve tepkini ölçmeye çalışan bir adet Erwin'le kilitli bir odada kalmıştın.
Neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.Aklında binlerce soru vardı cevaplanmayı bekleyen.Lakin hiç kimse ağzını açıp tek kelime etmiyordu.Sinirlerin bozulmaya başlamıştı.İşler daha da garipleşemezdi derken birden kapı açıldı.Kafanı kapıya çevirdiğinde Eren ve ekip arkadaşlarını görmeyi beklemiyordun.Arkalarındaysa az önce seni buraya getiren betalardan oluşan asker grubu.
"(Y/N)!İyimisin?Seni bir grup askerle gördüğümde çok endişelendim.Gelmek istediğimdeyse beni durdurmaya çalıştılar.Neden seni buraya getirdiler?Ve neden beni içeri almıyorlar?"
"Eren!Hemen çıkmalıyız buradan!Komutanın odasına böyle dalamayız."
"Petra haklı Eren.Ceza alacağız."Eld mahcup bir şekilde kafasını kaldırdı komutana bakmak için."Onun adına sizden özür dile-"cümlesi gördüğü manzaranın ve aldığı kokunun şokuyla yarım kalmıştı.
Eld'in donduğunu gören Oluo onu koluyla dümsükledi."Oi Eld!Neden durdun?"Etrafdakilerinde donduğunu gören Oluo kafasını kaldırdığında nutku tutulmuştu.
Keşif Birliği'nin üç rütbelisi onlara şokla bakarken,Kaptan Levi'da daha yeni gelen askere sımsıkı sarılıyordu.En garibi ise Kaptan Levi'dan omega kokusu geliyordu.Bir alfadan omega kokusu gelebilir miydi ki?
"N-neler oluyor?"
"Bölük başkanı lütfen açıklayın!"
Askerler arasında fısıldaşmalar başlamıştı artık.Hepside sana sarılan omega ile ilgiliydi.Garip bakışlarla sizi süzen bu askerlerin elindeki silahlara daha sıkı sarılmaları bardağı taşıran son damla olmuştu.Yanındaki omegayı ve Eren'i ne pahasına olursa olsun korumalıydın.
"YETER ARTIK!"Keskin fermonlarını omegaya ve Eren'e zarar vermeyecek şekilde yaymaya başladın.Salondaki etkinin daha beterini yapmaya çalışıyordun ki yapmıştında.
Fermonları salgılamanla herkes burunlarını tutmuştu.Bacaklarında takat kalmadığı için yere düşüyordular birer-birer.
Herkesin savunmasız olduğunu görmenle Eren'in kolundan tutup kendine çektin.İkisi bir arada olursa korumak daha kolay olurdu.
Lakin ona baktığında gözlerinde büyük bir şokla omegaya baktığını gördün.Neydi bu kadar onları şaşırtan.Senin bilmediğin bir şeyi mi biliyorlardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳𝚖𝚢 𝚘𝚖𝚎𝚐𝚊❝𝚕𝚎𝚟𝚒 𝚊𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.❞
Random⇝A\B\O dinamiklerinin insanlar arasında neden olduğu çatışmalar,haksızlıklar yetmezmiş gibi titanlarlada savaşmaya mecbur olan,insanlığın en güçlü askeri adını almış Levi kendi eşini bula bilecek miydi? ↝Türkiyede ilk ❝omega levixalfa reader ❞ kitabı