9

655 61 5
                                    

יונגי הניח אותי על הריצפה בחזרה בחדר שלו ומיד אמר לי ללכת להחליף בחזרה לשמלה שלי.
"הרבה יותר טוב" הוא חייך כשהוא ראה אותי לובש את השמלה שוב.

"מאסטר...אפשר שתחבק אותי שוב?" שאלתי והתקרבתי אליו.

"לא. התפנקת מספיק היום. כמו שאמרתי, חזרה לעבודה" הוא אמר ונתן לי את המטאטא. כמה שעות אחר כך יונגי יצא לדייט שלו ואני נשארתי לנקות ולסדר את האחוזה הבילתי החרכית שלו. יש לו ליטרלי אחד עשר חדרי שינה. בשביל מה הוא צריך את כולם??
כשיונגי לא בבית אני מרשה לעצמי לחטט לו קצת בדברים. לפעמים אני מוצא דברים מעניינים כמו כל מיני תכשיטים ומזכרות ולפעמים זה סתם מכתבים... שאני מרגיש שאם אני אקרא אותם זה יהיה יותר מידי חדירה לפרטיות.
אני בדרך כלל לא מחטט במגירות של החדר המרכזי של יונגי אבל היום הרגשתי קצת חצוף ורציתי לראות מה הוא שומר בחדר שלו. פתחתי את המגירה הראשונה.. וזה היה ערמה של תחתונים שכמובן אני אצטרך לסדר. ואז פתחתי את המגירה שמתחתייה ושם היו גרבים.. אז לבסוף פתחתי את המגירה השלישית..ושם עוד כל מיני בגדים וחולצות מבולגנות שכנראה ליונגי לא היה כוח לקפל ולסדר אותם בארון. הרמתי חולצה אחת והרחתי אותה, ציפיתי להריח את הריח הממכר של יונגי... אבל זה לא היה זה.. אני חושב שאילו בגדים של חבר שלו.. החזרתי את החולצה למגירה וסגרתי אותה מהר. עליתי בחזרה למגירה הראשונה והתחלתי להוציא משם את כל התחתונים המבולגנים ולסדר אותם מחדש.
שלחתי את היד שלי עמוק לתוך המגירה ולפתע הרגשתי משהו כמו... גומי.. קשה.. הוצאתי את זה לאט וזה היה נראה כמו.. איבר מין כאילו זה דילדו.. והוא היה עטוף בשקית פלסטיק אטומה כאילו יונגי עוד לא פתח אותה.. עלה לי רעיון... סידרתי מהר את התחתונים במגירה ולקחתי את הדילדו לחדר שלי.
אני לא חשבתי יותר מידי.. אני ידעתי מה עושים עם זה..  אני ראיתי סירטונים...
אני יודע שמה שיונגי עשה לי הרגיש כל כך טוב..  אז גם זה צריך להרגיש טוב.
ואני צדקתי. אבל זה לא היה כמו יונגי..עכשיו אני שוכב במיטה מתחת לשמיכה עם הצעצוע בתוכי, היד שלי התחילה להתעייף אבל אני המשכתי בכל מקרה.. הרגשתי שכל הגוף שלי נרדם ואני מרגיש רק את התענוג. גנחתי בקול ולא שמעתי כלום, הייתי ממש קרוב אז התמקדתי רק בזה.

"מאסטר~~" גנחתי בשקט והזזתי את הצעצוע מהר יותר.

"כן ג׳ימין?" יונגי לפתע פתח את הדלת. נבלהתי והתיישבתי מיד במיטה "לא לא אל תתן לי להפריע לך.. בבקשה תמשיך" הוא ציחקק.

"מ-מאסטר...? מתי חזרת??" שאלתי.

"ממש לפני שהתחלת לגנוח את השם שלי" הוא אמר והתיישב על המיטה "מה חרמן קטן?" הוא הרים את השמיכה והציץ על הצעצוע שהיה בתוכי "מצאת את הדילדו הזה" הוא ציחקק.

"אני מצטער מאסטר~" אמרתי מובך והסמקתי.

"זה לא מספיק." הוא נאנח והסתכל על הסימן שלי.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now