33

534 49 2
                                    

"הוא לא מבין מאסטר~ הוא בחיים לא יבין! הוא בן אדם זה לא סיבה להרוג אותו!"

"אוקיי קודם כל אל תצעק עלי. דבר שני זה שהוא בן אדם זה לגמרי סיבה טובה להרוג אותו"

"אבל הוא חבר שלי...."

"שרוצה לזיין אותך. הוא רוצה אותך ולא נראה לי הוא יפסיק לנסות עד שאתה תהיה שלו"

"שזה בחיים לא יקרה.." החזקתי ליונגי את הידיים חזק "אתה המאסטר שלי. אני ההייבריד שלך. אני לא יכול להיות בלעדייך." נאנחתי "בבקשה מאסטר אני מתחנן... הוא ממש נחמד מעבר לזה שהוא רוצה להיות איתי... אני נשבע." נאנחתי.

"אוקיי בסדר" יונגי גילגל את העיניים שלו. "לפחות אני יודע שאתה נאמן אלי.."

"תמיד" חייכתי חיוך קטן וחיבקתי אותו "מאסטר אני אוהב אותך כל כך"

"אל תתחנף אלי עכשיו אני עצבני" יונגי השתחרר מהחיבוק ועלה לחדר שלו.
"למקלחת ולמיטה הייבריד!" יונגי צעק מהחדר.

"כן מאסטר" עניתי והלכתי להתקלח במקלחת של החדר שינה שלי. חזרתי לפיג׳מה שלבשתי מקודם ונכנסתי למיטה.

"ג׳ימין! אני אמרתי מקלחת ומיטה!" יונגי צעק שוב.

"אני במיטה~" קראתי.

"אתה רוצה לעצבן אותי יותר?!" יונגי נכנס לחדר שלי עצבני.

"לא מאסטר~ ממש לא" התיישבתי מהר במיטה והסתכלתי עליו מפוחד.

"אז בוא  לפאקינג מיטה." הוא אמר בקול מאופק ושלח את היד שלו אלי. קמתי מהמיטה והחזקתי לו את היד, בשניה שהחזקתי לו את היד יונגי מיד משך אותי לחדר שלו ודחף אותי למיטה.

"אני מצטער מאסטר" אמרתי ונכנסתי מהר מתחת לשמיכה.

"אל תדבר איתי" הוא גילגל את העיניים שלו ונכנס לידי. רציתי לחכות עד שיונגי ירדם כדי שאני יוכל לחבק אותו ולהתכרבל בחזה שלו אבל אחרי כמה דקות של שקט הרגשתי שאני מתחיל להרדם ולא רציתי ללכת לישון כשאני לא בידיים שלו.. יונגי שכב על הגב ואני שכבתי על הצד עם הגב אליו. הסתובבתי לכיוון שלו כדי לראות אם הוא נרדם אבל העיניים שלו נפתחו מתי שהסתובבתי אליו. הוא עצם את העיניים שלו ואני הנחתי את היד שלי על הכתף שלו.
הוא לא עשה כלום אז הורדתי אותה לחזה שלו ונשענתי עליו כשעכשיו הראש שלי על הכתף שלו והוא עדיין לא עשה כלום.. יש שתיי אופציות.. או שהוא נרדם..או שלא איכפת לו שאני אחבק אותו. ניסיתי לעשות משהו טיפה יותר אמיץ אז הנחתי את הרגל שלי על הרגל שלו.
"תפסיק לזוז ג׳ימין." יונגי אמר בקול עצבני.
לא יכלתי להקשיב לו. הוא ער. ואני מחבק אותו. זה אומר שלא איכפת לו. כי אם היה לו איכפת הוא היה דוחף אותי ממזמן או מחזיר אותי בחזרה לחדר שלי.
עליתי מעליו בתנועה מהירה והנחתי את הראש שלי על החזה שלו.
"אוקיי" יונגי נאנח בכניעה וחיבק אותי בחזרה. חייכתי בהתרגשות ונתתי לו נשיקה קטנה על החזה "זה בתנאי שאתה הולך לישון עכשיו ילד"  יונגי לחש. הינהנתי מהר ועצמתי את העיניים שלי.
יונגי חיבק אותי חזק יותר ונשכב על הצד כשאני עדיין צמוד אליו ומכורבל בחזה שלו בדיוק כמו שרציתי.
כשהתעוררתי בבוקר להפתעתי יונגי כבר היה ער ומוכן ליצאה.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now