14

605 55 0
                                    

התיישבתי בספה אחרי הסקס וציחקקתי "מה מצחיק אותך?" יונגי שאל עטף אותי מתחת לשמיכה.
"אני כרגע הרסתי אותך. כל התחת שלך אדום.. אני לא מבין מה בדיוק מצחיק בזה"

"אני לא יכול להיות שמח שהמאסטר שלי מתאהב בי בחזרה?" שאלתי והסתכלתי עליו.

"איך הבנת את זה ממה שקרה עכשיו?? אתה ליטרלי צרחת שאני אפסיק... אתה רוצה שאני אתקשר לשכנים? אולי הם יעוררו לך את הזיכרון" הוא ציחקק.

"לא זה לא הכרחי אני זוכר בדיוק מה קרה.. כולל.. הנשיקות שלך" לחשתי עם חיוך מרוצה.

"מה איתם?" הוא שאל מבולבל.

"אתה מנסה להיות מרושע אבל הנשיקות שלך..  פשוט מרגישות אחרת.. זה כאילו אתה נותן את כל כולך לנשיקה בין אם היא עדינה או עוצמתית" ציחקקתי שוב והסתכלתי לו בעיניים "תודה בזה מאסטר. משהו כאן מתעורר" אמרתי והנחתי את היד שלי על החזה שלו.

"לך תזדיין" הוא העיף לי את היד וקם מהספה.

"אוקיי." ציחקקתי ונעמדתי לידו "אני יכול לשרוד עוד סבב" אמרתי ונישקתי אותו. כמובן שיונגי נישק אותי בחזרה.. הוא לא יכול עלי זה כזה ברור. והפעם הוא לקח אותי לחדר שלו.

"אני שונא אותך כל כך" הוא אמר וזרק אותי למיטה. 

"כן.. כן... תמשיך לשקר לעצמך" ציחקקתי ומשכתי אותו אלי.

"אני לא אוהב את הביטחון הזה שלך" הוא אמר ומחץ לי את התחת חזק.

"תלמד אותי לקח" לחשתי ונשכתי את השפה שלי.

"אתה עובר את הגבול" הוא הסתכל עלי עצבני.

"אז תתקן אותי" ציחקקתי ונישקתי אותו חזק, כמובן שיונגי נישק אותי בחזרה זה כל כך צפוי.
אני מתחיל לחשוב שיש לי איזה כוח על ערפד הזה.
אבל אני מיד למדתי שלא...
כמו שביקשתי ממנו.. הוא לימד אותי לקח.. וזה לא היה סתם.
הוא קשר לי את הכל הידיים ואת הרגליים ביחד והתעלל בי עד שאני לא יכלתי לנשום בכלל.
זה אומנם היה אמור להיות עונש, אבל אני לא יכלתי שלא להנות מזה..
ראיתי את הפרצוף של יונגי כמה הוא נהנה להתעלל בי וזה פשוט גרם לי להיות שמח.
כי מאסטר שמח.
זה לא משהו שאני ארצה לחוות שוב... אבל זה כן היה מהנה בדרך מוזרה כלשהי.
אני למדתי את הלקח שלי, לא להתעסק עם יונגי ולא לעשות איתו סקס כשהוא עצבני. באיזה שהוא שלב מרוב ההצלפות שהוא נתן לי בתחת התחיל לרדת לי דם ואני לא יכלתי לשבת בכלל.
ובנוסף לזה יונגי גרם לסימן שלי לכאוב רק כדי להזכיר לי שאחרי הכל אני עדיין המשרת שלו ואני עברתי את הגבול לגמרי.
הוא השתמש בדילדו שמצאתי אצלו במגירה בשביל לזיין אותי.. הוא לא רצה לתת לי את הסיפוק של הדבר האמיתי אבל לקראת הסוף אני התחלתי ממש להתחנן ולבכות שהוא ישתמש בדבר האמיתי. מעולם לא ראיתי אותו כל כך מבסוט מעצמו... אני לא מכיר אותו מלא זמן אבל זה לגמרי היה נראה משהו יוצא דופן.  זה כאילו הוא השיג משהו שהוא חיכה לו במשך מלא זמן.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now