31

538 51 5
                                    

"מאסטר~ אני לא יודע אם אני יכול להיות יום שלם בלעדייך~" בכיתי והחזקתי לו את היד חזק.

"הייבריד מספיק." יונגי העיף לי את היד "אתה רוצה לחזור להיות אצל ההורים שלך? כי זה היה התנאי." יונגי נאנח.

"אוקיי..." אמרתי וניגבתי את הדמעות שלי.

"אני מקווה שאתה לא מפתח היט.. עכשיו שאנחנו ביקום הזה צריכים להיות ממש זהירים עם זה" יונגי אמר.

"אני מצטער..." אמרתי בשקט  ונשכבתי בחזרה במיטה.
"לילה טוב" לחשתי בפעם השניה.

"לילה טוב" יונגי אמר ונתן לי נשיקה על המצח "אני אוהב אותך הייבריד" הוא חייך וליטף לי את הלחי.

"אני אוהב אותך גם מאסטר" חייכתי "אתה חוזר נכון?" שאלתי

"כמובן. אני תמיד אחזור אליך" הוא לחש "אתה בטוח פה. אין לך מה לדאוג יש סיבה שאומה שלך ברחה ליקום הזה." יונגי חייך חיוך קטן ונתן לי עוד נשיקה על המצח.

"מאסטר כשנישקת אותי היום ליד היונג׳ון אתה גרמת לי לחשוב שאתה רוצה אותי..."

"בייבי אני רק רציתי שהוא יראה כמה אני אוהב אותך." הוא ציחקק.

"אז הנשיקה הזאת לא עשתה לך כלום?" שאלתי עצוב.

"אני אהבתי את הנשיקה. אבל לא חשבתי על משהו מעבר."

"אבל אתה נגעת בי והכל-"

"זה היה הצגה." יונגי ציחקק שוב "אני רציתי לגרום לחבר שלך הזה להרגיש לא בנוח כדי שיפסיק לשאול שאלות." הוא חייך וליטף לי את הלחי " אני מצטער שגרמתי לך לחשוב שזה ימשיך למשהו אחר..." הוא נאנח.

"אני לא סקסי מספיק בשביל מאסטר" לחשתי עם דמעות בעיניים.

"לא לא בייבי זה לא מה שהתכוונתי. אתה מושלם." הוא התיישב על המיטה לידי והחזיק לי את הידיים.

"אז למה אתה לא רוצה אותי?" שאלתי והסתכלתי לו בעיניים.

"אני רוצה אותך אבל היום פשוט לא יצא.. אין מה לעשות..." הוא נאנח.

"ומחר?" שאלתי.

"ג׳ימיני אנחנו גרים ביקום אחר עכשיו. לך יש בית ספר ולי יש דברים שאני אצטרך לעשות ביקום השני..אין ברירה.. לא יהיה לנו את היכולת לעשות סקס מתי שאנחנו רוצים כי כל אחד יהיה עסוק בדברים שלו..." הוא נאנח.

"אבל.. אבל אתה עדיין תתגעגע אלי?"

"כל דקה" הוא חייך וסוף סוף הוא נתן לי נשיקה על השפתיים שלי. חייכתי לתוך הנשיקה ונישקתי אותו בחזרה.

"לילה טוב" הוא לחש בפעם השניה, מצאתי את זה קצת חסר תועלת להגיד לו לילה טוב עוד הפעם אז פשוט חייכתי אליו, שיניתי תנוחה ועצמתי את העיניים שלי.
הרגשתי את היד של יונגי על הכתף שלי ואז הוא נעלם.
הרגשתי את המגע שלו שוב מאוחר יותר בלילה ומיד חיבקתי אותו חזק עם כל הגוף שלי. יונגי לא אמר כלום הוא פשוט חיבק אותי בחזרה והצמיד אותי אליו כמה שהוא יכול.
השעון מעורר שלי צילצל וזה העיר גם את יונגי.. הוא מיד חזר לישון כמובן ואני קמתי להתארגן.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now