17

609 53 4
                                    

כשחזרתי מצאתי אותם יושבים אחד ליד השני על הספה בסלון ושין עדיין בוכה..
היד של יונגי הייתה מונחת על הכתף שלו ושין מכסה את הפנים שלו עם הידיים. הנכתי את הכוס דם על השולחן והסתכלתי עלי יונגי..   מה אני אמור לעשות עכשיו..??
"שב כאן עד שאני אצטרך ממך משהו" יונגי אמר וסימן לי לשבת לידו. התיישבתי לידו אבל לא הסתכלתי לכיוון שלו.
"שין... מה קורה למה באת?"

"אני מצטער יונגי~ אני פשוט~~ אני יודע שאתה בחיים לא תאהב אותי בחזרה~~ אבל אני מוכן להיות פה איתך~ אני רוצה לאהוב אותך ולחיות איתך~ אני אוהב אותך כל כך ולא איכפת לי אם אתה רוצה לזיין את ההייבריד המטומטם שלך! אני רק רוצה להיות איתך." 

'הוא הרגע קרא לי מטומטם??? מי הוא חושב שהוא!?!' שאלתי את עצמי בעצבים ויונגי מיד הסתכל עלי.

"תרגע" הוא לחש לי.

"תפסיק לקורא לי המחשבות." קבעתי. יונגי רק גילגל את העיניים שלו וחזר להסתכל על שין.

"אני גם מצטער... אבל אני לא יכול.. אנחנו לא יכולים להיות ביחד.." נאנחתי.

"אבל למה?? למה אנחנו לא יכולים לחזור להיות כמו שהיינו?? זו הייתה תקופה טובה~" שין התעקש "אתה יכול להיות עם כמה אנשים שאתה רוצה! אבל אני רוצה להיות אחד מהם בבקשה יונגי!" הוא התחנן.

"אני לא יכול..." הוא לחש.

"בבקשה~~" הוא בכה.

"לא שין. נמאס לי לא לאהוב יותר. אני סיימתי עם מערכות יחסים לנצח" יונגי לפתע קם מהספה ואני צפיתי בהצגה שהוא נתן לשין.

"אני אמרתי לך..  זה נגמר. אני לא יוכל לאהוב יותר בחיים שלי... וזה סופי. מגיע לך יותר שין" יונגי הלך לדלת של הבית ושין אחריו "להתראות" הוא אמר ופתח את הדלת.

"ביי יונגי" שין אמר בבכי ויצא החוצה. הדלת נסגרה ויונגי הלך אלי.

"פיוו זה נגמר.." הוא חייך. אבל אני לא הייתי כל כך מרוצה ממה שקרה עכשיו. יונגי אמר שהוא לא יקרא לי את המחשבות. זה לא הוגן!
"מה למה אתה נראה כזה כועס ג׳ימין? כל מה שעשיתי זה לנחם אותו... אתה מקנא?"

"אתה תגיד לי!" הסתכלתי עליו עצבני וקמתי מהספה.

"וואוו.. מה זה צריך להיות?" יונגי שאל אותי מבולבל.

"אתה יודע שאני לא אוהב את זה שאתה קורא לי את המחשבות" הסתכלתי עליו.

"אוקיי אני מצטער..  פשוט "פתחתי את הערוץ" למקרה שזה היה סכנה.. כדי שאני יוכל לדבר איתך במחשבות..."

"אז תפסיק." אמרתי ונאנחתי.

"הפסקתי ממזמן..  אבל ג׳ימין אני לא מבין למה זה כזה ביג דיל אתה לא אוהב את מאסטר?" הוא שאל.

"אל תגיד את זה. אתה יודע שאני אוהב אותך מאסטר... אני פשוט.." נאנחתי שוב "הגוף שלי שייך לך... החיים שלי שייכים לך.. הגורל והיעוד שלי בעולם הזה.. הכל שייך לך מאסטר. ואני שמח.. אבל יש דבר אחד שאני רוצה לשמור לעצמי.. שזה את המחשבות שלי. ואם אני ארצה לשתף אותך אז אני אשתף.." אמרתי ויצרתי איתו קשר עין ראיתי בעיניים שלו שהוא מבין אותי והוא מתחרט, אז נתתי לו הנשיקה קטנה על הלחי והלכתי להתקלח.
כשיצאתי מהמקלחת ראיתי את יונגי יושב על המיטה שלי כשהוא בוהה בי הוא פתח את הידיים שלו לכיווני ואני רצתי אלי מהר וחיבקתי אותו חזק.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now