"שתדע לך, אדון יונגי, זה ממש לא מכבד לקום באמצע שיחה כדי לעשות סקס" ג׳ין לחש לי אחרי שחזרתי מהחדר יחד עם ג׳ימין שכבר היה חצי רדום.
"אייש זה לא שאתה לא עשית את זה. ועוד אצלי בבית" גילגלתי את העיניים שלי "עכשיו ששש הבייבי שלי עייף" אמרתי והתיישבתי ליד ג׳ין.
"העניים שלו פתוחות.. הוא לא ישן" נאמג׳ון ציחקק.
"אני לא אמרתי שהוא ישן. אני אמרתי שהוא עייף" נאנחתי וכיסיתי את ג׳ימין עם הסוודר שלי.
"אתה בסדר עכשיו בייבי? לא קר לך נכון?" שאלתי."אני בסדר עכשיו דאדי" ג׳ימין לחש ונתן לי נשיקה קטנה על הצוואר. ג׳ימין נח עלי לכמה זמן אבל אז הוא הוריד את הסוודר ממנו והוא היה נראה עם מלא אנרגיה לפתע. הוא התיישב לידי ובשניה שזה קרה מישהו אחר התיישב לידו.
"חיכיתי שזה יקרה" אותו ערפד ליטף לג׳ימין את הלחי "המאסטר שלך אובר פרטקטיב עליך הוא צריך ללמוד לשחרר"
"היי. תעזוב אותו." מיד אמרתי.
"לא~" הוא חטף את ג׳ימין ממני והושיב אותו עליו "וואו אני מעולם לא ראיתי הייבריד כזה חתיך.. טוב לא ראיתי מלא הייברידים בחיים שלי.. לא מוציאים אותם הרבה אני מופתע שהוא בלי קולר." הערפד ציחקק וזה גרם לו לצחוק אפילו יותר כשג׳ימין ניסה להתחמק ממנו.
"ריקוד סקסי בחינם" הוא ציחקק והצמיד את התחת של ג׳ימין לאיבר שלו."לא!! תעזוב אותי!" ג׳ימין אמר ומיד לקחתי את ג׳ימין בחזרה אלי.
"אתה פאקינג תשלם על זה!" צעקתי והושבתי את ג׳ימין במקומי כדי שאני יוכל לעמוד ולהראות יותר מאיים.
"אתה יודע מי אני?!" שאלתי ושלפתי את הניבים שלי."וואו היי.. לא חשבתי שזה כזה נוראי הוא סך הכל הייבריד תרגע. הוא צעצוע." הערפד ציחקק.
"אתה יודע שיש לי את הסמכות להוציא אותך להורג נכון? אם לא שמת לב, אני מין יונגי"
"או פאק. א-אני לא ידעתי" הערפד נעמד והלך כמה צעדים אחורה בפחד.
"אני עומד להרוג אותך. אז מזל טוב. אתה עומד לההרג על ידי המנהיג שלך" חייכתי והתקרבתי אליו עוד יותר.
"ל-לא בבקשה אני לא ידעתי- אני-" לפני שהערפד הספיק להגיד עוד משהו תפסתי לו את הצוואר ונשכתי אותו, זו באמת הייתה הדרך היחידה להרוג ערפד.. על ידי ערפד אחר חזק יותר עם ארס חזק יותר.
"מאסטר!" ג׳ימין מיד תפס אותי והערפד נפל לריצפה.
"נקו אותו" אמרתי לאחד מהמלצרים והרמתי את ג׳ימין אלי "זה מה שיקרה למי שיגע בך. אני לא משחק כשאני אומר שאני יהרוג את סהו בייבי" לחשתי לג׳ימין והוא הסתכל עלי קצת מבוהל.
"ועכשיו שהדרמה נגמרה אפשר למשיך את הערב" הוסאוק ציחקק ואני חזרתי לשבת ליד ג׳ין כשג׳ימין יושב מעליו ומחבק אותי חזק. אחרי כמה זמן שהיינו בבר החלטנו לצאת לטיול לילי קטן, ג׳ימין שמח לצאת החוצה. הוא הרגיש הרבה יותר בטוח למרות שלפי דעתי הוא היה צריך להרגיש הרבה יותר מפוחד. שמענו צעקות ובכי ממורד הרחוב, חשבתי להתעלם מזה כמו תמיד.. בטח איזה ערפד הביא בן אדם לעולם הזה כדי להתעלל ולהרוג אותו.. אבל לג׳ימין היה רעיון אחר. הוא עזב לי את היד ורץ לכיוון הבכי.
YOU ARE READING
Maid - Yoonmin
Любовные романыהוא בחיים לא האמין שאלה יהיו החיים שלו רק בגלל טיול שנתי פשוט.. החיים שלו השתנו מן הקצה לקצה.