32

522 51 2
                                    

"מאסטר..." עצרתי את הנשיקה והנחתי את הידיים שלי על החזה שלו כדי שלא ימשיך.

"מה קרה?" הוא שאל.

"סהו.. הזמין אותי למסיבה היום בערב-"

"לא." יונגי אמר עוד לפני שסיימתי את מה שרציתי להגיד.

"אבל מאסטר היונג׳ו-"

"אני אמרתי לא. אם אתה תמשיך  זה יכאב" יונגי החזיק לי את הזרוע והצמיד לי את היד למיטה.

"כן מאסטר" אמרתי "א-אתה עדיין רוצה אותי?" שאלתי מפחד מהתשובה.

"כן." הוא גילגל את העיניים וחזר לנשק אותי. נישקתי אותו בחזרה והורדתי לו את החולצה מהר. יונגי דחף את הברך שלו בין הרגליים שלי והצמיד אותה לאיבר שלי.

"מאסטר~" גנחתי בבהלה ותפסתי לו את האגן "בבקשה תהיה עדין איתי מאסטר~" ביקשתי והתשפתי טיפה בלחץ.

"אתה כזה רגיש.." הוא ציחקק והוריד לי את המכנסיים יחד עם התחתונים מהר.
"בייבי בשביל להיות עדין איתך אני צריך נוצות בתור אצבעות" הוא אמר וציחקק שוב.

"אני לא כזה רגיש.." אמרתי קצת פגוע.

"אה וואלה?" יונגי שאל והעביר את האגודל שלו על הקצה החלק של האיבר שלי ואני מיד קפצתי ודחפתי את הראש שלי לכתף של יונגי.
"לא כזה רגיש הא?" הוא ציחקק והוריד את היד שלו לחור שלי והתחיל להכין אותי מהר.
"אני רוצה להכנס אליך כבר אבל אני פשוט אוהב לראות אותך ככה מתחרפן מאצבע אחת. אני מת על הגניחות שלך. שלא תעז לנסות לעצור אותם" הוא אמר ונתן לי סטירה קטנה בתחת כשהוא שם לב שהיד שלי על הפה שלי ואני מנסה לא לגנוח כל כך חזק.
אבל זה מרגיש כל גך טוב איך זה יכול להיות שזה מרגיש כל כך טוב כשיונגי מענג את החור שלי?? אני לא יכול לשלוט על עצמי. הרגליים שלי רעדו כל פעם כשהוא הגיע לנקודה המדויקת, האיבר שלי היה קשה ממש אבל יונגי עזר לי להרגע בזה שהוא העביר את היד שלו בעדינות למעלה ולמטה על האיבר שלי שזה גרם לי להרגיש הקלה.

"מא~סטר~ א~ני רוצה~ אותך~"  אמרתי דרך הגניחות והנשימות החזקות שלי. יונגי נישק אותי חזק ונכנס אלי בעדינות.

"אתה בסדר?" הוא שאל.

"מאסטר אתה גדול מידי~" גנחתי ומחצתי לו את הכתפיים.

"תרגע. זה יעבור." הוא חייך והתחיל להזיז את האגן שלו לאט וגרם לאיבר שלו להכנס יותר עמוק לתוכי. עצמתי את העיניים שלי ולקחתי נשימה עמוקה. יונגי נתן לי נשיקה קטנה על הלחי והתחיל לזוז טיפה יותר מהר בתוכי.
"תסתכל עלי" יונגי לחש לי באוזן ונתן לי נשיקה על הצוואר.
פתחתי את העיניים שלי הוא נתן לי נשיקה קטנה על הלחי ואז הוא נישק אותי על השפתיים.
נישקתי אותו בחזרה וגנחתי לתוך הנשיקה.

"מאסטר זה מרגיש טוב~" אמרתי בבכי של תענוג.

"אתה כזה מושלם בייבי" הוא חייך וחזר לנשק אותי.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now