42

517 53 3
                                    

ג׳ימין הופיע מולי עם השמלה הסקסית שהוא בחר וניסית לא להראות לו את זה שאני ממש רוצה אותו אבל האיבר שלי הראה את זה בבירור. אני רוצה דווקא לחכות אבל.  קצת לבנות את המתח. אני לא רוצה שהוא ילך יותר לבית ספר אני פאקינג שונא את זה שהוא לא נמצא לידי כל הזמן. זה משגע אותי. אני דואג לו, ואתמול כשהוא נפל זה היה הקש האחרון. אני יודע שזה לא ביג דיל..  אבל זה הרגיש כמו התחלה של משהו.
אני יודע שהיונג׳ון הוא חבר של ג׳ימין הוא לא ירצה לפגוע בו אבל יש משהו שאומר לי שהיונג׳ון ניסה לבדוק אותי על משהו.. לא כל כך יודע על מה כי אני הייתי עסוק בג׳ימין ובסהו אבל עדיין..
גם סהו כל כך מעצבן אני לא סומך עליו ליד ג׳ימין או בכללי. אני יכול לראות את זה בעיניים שלו כמה שהוא רוצה את ג׳ימין וכשאני קורא לו את המחשבות זה רק נעשה שקוף יותר... וגרוע יותר. וחוץ מזה ג׳ימין שלי. יש לי את כל הכסף בעולם ואני דואג לו להכל. הוא לא צריך שום השכלה אז לשלוח אותו לבית ספר זה דיי מטופש. עברנו לפה בשביל שהוא יהיה מוגן ואם ההורים שלו ינסו להגיד משהו אנחנו נעבור למקום אחר.. לא חסרות לי דירות ברחבי הארץ.. ובעולם..

אני לא חושב שלג׳ימין יש כל כך בעיה עם זה. זה דווקא נראה שהוא שמח. אני לא צריך לקורא לו את המחשבות בשביל זה. אני כבר רואה כמה הוא שמח פשוט להיות ההייבריד שלי.
לפעמים אני מתייחס אליו רע אני יודע.. אבל זה חלק מהאופי שלי וחוץ מזה הוא סוג של מבקש את זה.
הוא עושה דברים שהוא יודע שמעצבנים אותי. הוא לא אוכל ארוחת בוקר והוא מחכה שאני אכעס עליו ואז הוא ילך לאכול.  או כשהוא לא הולך לישון. . הוא יודע שזה מרגיז אותי כשהוא לא מקשיב לי אבל משום מה הוא אוהב את הצומי.
וחוץ מזה לא משנה כמה אני כועס עליו הוא יודע שאני אוהב אותו, ונפלט לי בטעות שיש איזה משהו שהוא עושה שפשוט גורם לי לסלוח לו בשניה ואני לא יכול לכעוס עליו יותר. לא סיפרתי לו מזה ולפעמים אני תוהה אם הוא כן יודע שהדבר הזה מרגיע אותי.
אני מדבר על החיבוקים הקטנים והמפוחדים שלו שהוא נותן לי גם כשאני ממש כועס עליו. והוא יודע שאני מסוגל להרוג אותו בביס אחד אבל הוא בכל מקרה מחבק אותי חזק ומתכרבל לתוך החזה שלי. אני אוהב לגרום לו להרגיש בטוח.. ג׳ימין לא יכול לדעת מזה אחרת הוא לא ילמד.
לפעמים אני ממש רוצה לקחת את המיטה מהחדר של ג׳ימין ולזרוק אותה לפח. הוא מחרפן אותי כשהוא נשכב במיטה שלו בלילה ולא הולך לישון איתי. הוא יודע את זה, לפחות אתמול הוא היה חכם ובא לישון איתי בכל מקרה.

להוריד את העיניים שלי ממנו היום זה היה אחד האתגרים הקשים הוא כזה סקסי זה גורם לאיבר שלי להיות כל כך קשה שאני עוד שניה קורע לעצמי את המכנסיים.
"מאסטר אפשר חיבוק?" ג׳ימין התקרב אלי טיפה ופתח את הידיים שלו לכיווני.

"למה אתה שואל? דיברנו על זה, לא? " שאלתי ומיד חיבקתי אותו בעדינות.

"מאסטר היה נראה כועס.." הוא לחש "זה לא עלי נכון? אני לא עשיתי כלום"

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now