57

726 58 16
                                    

"בן זונה" מילמלתי לעצמי כשאני חוזר למקום שלי בספה. צפיתי בג׳ימין מלווה את סהו מחוץ לבית ובמקום לחזור אלי הוא עלה בריצה לחדר שלנו.
"טוב וסשן הדרמות של יונגי נגמר ואפשר להתחיל" נאמג׳ון ציחקק.

"חה חה" אמרתי בציניות וגילגלתי את העיניים שלי. נאנחתי ובמשך חצי שעה שישבתי ודיברתי איתם אני רק הייתי מרוכז בגרם מדרגות, חיכיתי לראות את ג׳ימין יורד אבל זה עוד לא קרה... אני צריך ללכת אליו, אולי הוא נעלב??
'הייבריד שלי אני בא!!' חשבתי לעצמי ובאתי לקום מהספה.

"היי מה יונגי?? לאן אתה חושב שאתה הולך? אנחנו באמצע שיחה" ג׳ין הניח את היד שלו על הכתף שלי והצמיד אותי בחזרה לספה.

"אני צריך לבדוק עליו" אמרתי והתחמקתי מהאחיזה הלא חלשה של ג׳ין..

"יש שקט... לא שמעתי שום צרחות... מן הסתם שזה אומר שהוא בסדר, לא יונגס?" הוסאוק שאל.

"לא" מיד עניתי ועליתי מהר.
"הייבריד" נכנסתי לחדר שלי, הוא שכב על המיטה עם הטלפון.

"מאסטר" ג׳ימין הסתובב  עם הפנים אלי וחייך חיוך קטן.

"הכל בסדר בייבי?" שאלתי והתיישבתי לידו.

"כן מאסטר... אני בסדר" הוא לחש והניח את היד שלו על הברך שלי.

"אני מתגעגע אליך... אתה רוצה לבוא לסלון, לשבת עלי?" שאלתי.

"אני חושב שעדיף שאני אשאר פה..." הוא נאנח והתיישב גם.

"אתה בטוח? כי ג׳אנגקוק אמר שהוא לא יעשה את זה שוב... ואתה תשב עלי כל הזמן, אני מבטיח לא אני אעזוב אותך אפילו לא לשניה אהוב שלי.." אמרתי וליטפתי לו את הלחי.

"אני בסדר כאן." הוא מילמל.

"אוקיי... מה שאתה רוצה..." נאנחתי, ממש רציתי שהוא יבוא איתי לסלון..

"אני אוהב אותך מאסטר" הוא חייך חיוך קטן ונתן לי נשיקה מהירה וביישנית על הלחי. הנחתי את היד שלי קרוב לאיזור של האיבר שלו ונישקתי אותו בעדינות.

"ואני אוהב אותך בייבי" לחשתי אחרי הנשיקה וקמתי מהמיטה "אני אחזור לחבק אותך, אבל אל תחכה לי " אמרתי עם חיוך וירדתי בחזרה לסלון. אבל לא יכלתי להשאר שם הרבה זמן בלי ג׳ימין בידיים שלי אז הלכתי בחזרה לחדר וראיתי שהוא כבר נרדם. הייתי חייב אותו עלי, איתי, אני חייב לדעת שהוא בסדר כל רגע נתון.  הרמתי אותו אלי וכיסיתי אותו בשמיכה דקה. ג׳ימין נתלה עלי מתוך שינה שזה גרם ללב שלי להנמס.  הוא יודע שהמאסטר שלו מחזיק אותו אפילו בלי לפתוח את העיניים. ברגע שיצאתי מהחדר הוא דחף את הראש שלו לכתף שלי והמשיך לישון.

"למה הבאת אותו?" הוסאוק שאל מבולבל.

"זה לא עיניינך..." עניתי, התיישבתי בחזרה על הספה, הושבתי את ג׳ימין מעלי וכיסיתי את כולו מתחת לשמיכה כדי שיהיה לו חמים ונעים וגם כדי שהאור בסלון לא יפריע לו. אני יודע שהייתי אמור להשאיר אותו בחדר, לתת לו לישון אבל פשוט לא יכלתי. הייתי צריך להחזיק אותו. עכשיו שהוא בידיים שלי חשבתי שאני יוכל להתרכז יותר בשיחה עם החברים שלי אבל העבודה שהוא היה עלי גרמה לי לחשוב עליו עוד. אני הייתי מרוכז רק בו ובגוף החמוד שלו שאני לא יכלתי להפסיק לבהות בו עם חיוך מטומטם.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now