2

632 64 20
                                    

"תהנה מתוק שלי~" אומה שלי חיבקה אותי חזק ונתנה לי נשיקה על המצח "אני אתגעגע" היא לחשה.

"גם אני" חייכתי "ביי אומה" אמרתי ויצאתי מהבית, נכנסתי לאוטו של היונג׳ון בהתרגשות ומיד התחלנו להתלהב שנינו ביחד שאנחנו נוסעים ליער הזה.
"אומייגאד הלב שלי על 200 מרוב התרגשות" ציחקקתי.

"גם שלי! יש לי פרפרים בבטן אני לא צוחק" הוא אמר.

"נקבות" יורי התערבה וציחקקה.

"למה את הורסת?" שאלתי.

"כי בא לי" היא אמרה.

"עזוב אותה היא במצב רוח לא טוב.." היונג׳ון נאנח.

"ברור שאני במצב רוח לא טוב! אתה יודע מה זה לקבל מחזור בדיוק על היום של הטיול וזה עוד בטבע! אתה יודע איזה קשה זה להחליף טמפון בטבע??! בלי שירותים נרמלים??" היא שאלה עצבנית.

"יורי. T M I" מילמלתי.

"רוצה להתחלף?!" היא שאלה.

"יש לה שמיעה ביונית כשהיא במחזור ג׳ימין תזהר" היונג׳ון ציחקק.

"אתה רוצה שאני אשן איתך באותו שק שינה?!" היא שאלה את היונג׳ון באיום.

"אני רוצה.. אבל.. לא השבוע אוקיי בייבי?" היונג׳ון אמר בקול רגוע. "קחי שוקולד" הוא אמר ונתן לה שקית מלאה חטיפים.

"איזה מזל יש לי שאני גיי" מילמלתי לעצמי וציחקקתי, הגענו לבית ספר וסהו מיד תפס לי את היד וגרר אותי לחבורה שלו.

"איך ישנת?" סהו שאל אותי.

"ישנתי טוב. איך אתה?" שאלתי.

"היה לי חלום עליך אז כמובן שישנתי מעולה" הוא ציחקק.

"מה חלמת??" שאלתי בהתרגשות.

"אתה תצטרך לנחש לבד.." הוא לחש לי באוזן ונתן לי נשיקה על הלחי. הסמקתי  והחזקתי לו את היד חזק.

"אתם ממש חמודים ביחד" חבר של סהו התערב, הסמקתי אפילו עוד יותר וציחקקתי.

"תודה" אמרתי בביישנות והסתכלתי על הריצפה.

"האוטובוסים הגיעו!!" מישהו קרא וכולם הסתדרו בתורים של הכיתה שלהם לפני שעלינו לאוטובוס. עלינו לאוטובוסים... היה לי תכנון לשבת ליד היונג׳ון אבל לפני שהספקתי לחשוב יותר מיד סהו מיד חטף אותי והושיב אותי לידו.
הנחתי את היד שלי על החזה שלו וחייכתי חיוך ביישני.

"אתה כל כך חמוד" הוא אמר. נשענתי עליו והחזקתי לו את היד חזק.    כל כך התרגשתי כשהגענו ליער מיד רצתי אל היונג׳ון וניסיתי לא לצרוח.

"זה כל כך מגניב!!" הסתכלתי על העצים הענקיים ומיד התחלתי להרגיש בלב שלי משהו שונה.. משהו מדהים ונעים.. תחושה שלא הרגשתי אף פעם. זה הרגיש כל כך קסום אני חשבתי שאני מתעופף באוויר.

Maid - YoonminWhere stories live. Discover now