Bar Club

222 171 101
                                    

Hikayeme bakanlar lütfen oy kullanmayı unutmayın⭐
Keyifli Okumalar!💐

Ağrılardan uyuyamadığım arada bir saçma sapan rüyalar gördüğüm bir gece olmuştu. En sonunda dayanamayıp kalkmaya karar verdim.
Kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım defalarca, yetmedi buz gibi suyun altına girip duş aldım. Duştan çıkıp saçlarımı dahi kurutmadan yeniden yatağa geçmiştim.
Telefonun bildirim sesine kafamı çevirdim, mesaj gelmişti Arından dı.

"Günaydın bal göz :)" 
O kızı anlatmadığım, kahvemin altındaki notu anlatmadığım gibi, gördüğüm saçma sapan rüyamı da anlatmayacaktım 
"Günaydın çakır göz :)" yazıp gönderdim.

Dikişlerim biraz daha iyi olduğu için kalkıp mutfağa gittim çay demlemek için ama annem çoktan kalkıp çayı demlemiş kahvaltıyı hazırlamıştı.
"Günaydın valide sultan" deyip yanağına bir öpücük kondurdum.
"Günaydın eşşek sıpası nasılsın bakalım" dedi neşeli neşeli.
"İyiyim iyiyim erkencisin valide sultan"
"senin kalkıp duşa girdiğini duydum çayı demlemiştim zaten kahvaltıya da hazırladım o sırada hadi geç" eliyle işaret ettiği sandalyeye oturdum.

Çayımdan bir yudum alıp başladım kahvaltıya. Yine annemle uzun uzun konuştuk. Sevdayı Bedir'i ve özellikle Arını defalarca sorup durdu annem. Uzun zamandan beri tanıştığımızı uzun uzun anlatmıştım. Yalan söyleyerek anlatmıştım ama yapacak bir şeyim yoktu mecburdum.
"Yok annecim aslında yeni tanıştık ve başımıza da bunlar geldi" diye anlatamazdım herhalde.
Bedirle beni keserdi. Telefon elimdeyken çaktırmadan Afacana mesaj attım. Anneme uzun zamandır Arınla benim tanıştığımı söyledim oda annemin huyunu biliyordu sadece
"tamam" demekle yetindi.

"Arın da pek efendi bir oğlanmış pekte yakışıklı yani" derken kinayeli kinayeli konuşmaya başlamıştı.
Evlenmiyorum diye sürekli konuşuyordu zaten, hem daha gencim ben ne evlenmesiymiş, Arın beyde tuzu biberi oldu gerçekten.
"Beni ilgilendirmiyor annecim" dedim gözlerimi devirerek, göz devirdiğimi görünce omuz silkip oda gözlerini devirdi benim gibi. Gerçekten ilgilendirmiyor muydu ? Yoksa ilgilendiriyor muydu ?
Küllü sarı saçları, çakır gözleri...

Arını ilk gördüğüm an geldi gözlerimin önüne, sonra restaurantta ki kasılmalarım, kapımdaki çiçek, yemeğimiz, piknik..
Anlam veremiyordum geldiğimden beri hep Arın vardı hayatımın her anında. İzmir de ki evimi, Rena'yı o kadar çok arar olmuştum ki hatta bir an önce İzmir'e gitmek istiyordum. İzmir'e gidip sakin hayatıma devam etmek istiyordum. Bir yandan da düşünüyordum ama İzmir'e gitsem bu olanlarla nasıl baş ederim diye, Arın varken baş edemiyordum, yokken nasıl baş edecektim.
Kendisini gözümde canlandırırken buldum kendimi, hemen kendime gelip "saçmalama Akgül ne aşkı ne meşki kendi kendine gelin güvey olma. Adam belki başka birini seviyordur, belki başka birine aşıktır." diyerek dürttüm kendimi.

Ben kendime geldikten sonra günlük rutin temizliğimizi yapmaya başladık annemle. Gerçekten insana o kadar iyi geliyor ki bütün yaşadıklarımı unutmuştum. Odamı kendim temizlemek için odaya çıktım. Afacanla kavgalarımızı gülüşmelerimizi, sohbetlerimizi, abla kardeş dertleşmelerimizi özlediğim aklıma geldi birden. Her köşesinde bir anımız vardı, her ne kadar renklerinden dolayı benim odamı sevmese de odamdan da çıkamazdı. Son on, on beş gün falan kalmıştı gitmeme, bu süreci evden hiç adım atmayarak geçirmiştim ta ki Arının davet ettiği bar club'a gitmeye karar verene kadar. Hazırlanırken birden mesaj geldi telefonuma.
Arındandı.

"Ben ilk gün karşılaştığımız giysileri giymeyi düşünüyorum peki ya sen? :)" gülümsedim.
Bende o gün cafe de giydiğim beyaz elbiseyi giymeyi düşünüyordum ama yine de kendimden ödün vermeyerek
"bilmem bakacağım :)" diye bir mesaj yolladım.

KÖTÜ KRAL (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin