1. Bölüm

53 4 5
                                    

Helin BULUT

Sabah çalan alarmımla uyandım. Saat 6.30'du. E malum okul var ve erkenden kalkıp kahvaltı hazırlıyorum. Yüzümü yıkadım, üstüme siyah, karnıma kadar gelen kısa kollu tişört ve altıma da mavi jean giyindim. Yatağımı toplayıp mutfağa indim. Kendimi tanıtmayı unuttum ben Helin. 16 yaşındayım ve 10. sınıfım, ailem yok. Ha birde sapım :(.

"HELİİİNN!!" 

Yukarıdan uykulu sesiyle Azra indi. Azra benim ev arkadaşımdı. Aynı evde kalıyorduk çünkü Azra'nın da ailesi yoktu o yüzden bizim evde kalıyordu. Azra bize ilk taşındığında abimde vardı ama şimdi Maldivler de bir otel işletiyordu. Müsait oldukça beni arayıp halimi hatırımı soruyordu.

"Efendiim" 

"Ne hazırlayacaksın?"

"Hm... şimdi diyorum ki bence bugün kahvaltıyı okulda yapalım. Hiç halim yok hazırlamaya."

"Tamam o zaman erken çıkalım. Bugünde yürüyerek gidelim okula."

"Olur. En azından Samet'i daha fazla görmüş olurum." dedim.

"Manyak. Git çantanı al hadi."

"Tamam." dedim ve gülerek odama gittim. Çantamı alıp aşağıya indim. Azra da almış beni bekliyordu. Beni görünce gülümsedi ve ayakkabılarımızı giydik. Evden çıkıp okula doğru yürümeye başladık.

"Helin"

"Efendim Azra"

"Ne zaman Samet'e hoşlandığını söyleyeceksin?"

"Aslında açılma gibi bir düşüncem yok hala benden hoşlandığından emin değilim çünkü."

"Pekala sen bilirsin. İstersen Serkan'la ikisi yakın arkadaş ağzından birkaç kelime alabilirim."

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten." deyince yanağını öptüm.

"Yaaaa seni yerim yerim pamuk şekerim benim."

"Tamam tamam yeter. Yaklaştık."

"Tamam." Sınıfa girdiğimizde sadece Samet ve Efe kitap okuyordu, Esra ve Ahmet sessizce sohbet ediyordu. Bizde sıramıza geçip çantamızı bıraktık. Cam kenarında oturduğum için dışarısı görünüyordu. Havaya baktığımda çok güzeldi. Pembe, turuncu ve mavi birbirine karışmış, bulutlarsa mükemmel görünüyordu. Azra'ya da gösterdim. Gülümsedikten sonra kantine indik ve kaşarlı tost aldık. Sohbet ede ede bitirdik tostları. Az sonra kantinin kapısından içeri Serkan ve Samet girdi.

Merhaba! bu bizim ilk kitabımız.2 kişi olarak yazıyoruz ve acemi olduğumuz için hatalarımızı görmezden gelin.OYLAMAYI UNUTMAYIN! :)

ElzemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin