-Jakbyśmy mieli spotykać się na treningi tak aby nikt nie zauważył?
-Myślę że porozmawiałbym z chłopakami i oni nic by nie powiedzieli dla twojego wujka a jeśli chodzi o innych pracowników tutaj to oni raczej nie są zbyt sprytni więc nie domyślą się że razem tańczymy.
-W takim razie myślę że możemy razem tańczyć.
-Ah nawet nie wiesz jak się cieszę! Tylko naprawdę proszę niech twój wujek o niczym się nie dowie. Nie chcę żeby znowu robił mi jakąś rozprawkę że jesteś za młoda aby spędzać czas z takim starym gruzem jak ja.
-Haha okej, będę robić wszystko co w mojej mocy aby nie zauważył że się spotykamy.
miesiąc później
Minął już miesiąc od kiedy ja i Lee know razem tańczymy. Spotykamy się 4 razy w tygodniu na 6 piętrze w sali 243. Jak na razie jeszcze nikt się nie dowiedział o naszej tajemnicy (oprócz chłopaków z Stray kids, jedyna osoba która z zespołu o niczym nie wie to Chan. To nie tak że mu nie ufamy tylko po prostu Chris jest bardzo ym opiekuńczy? Gdyby o wszystkim się dowiedział to mój wujek wiedział by o wszystkim bardzo szybko).
Nasze treningi były bardzo wymagające ale w żadnym stopniu męczące. Obydwoje bardzo się przykładaliśmy do tańca i chcieliśmy aby wyszło nam jak najlepiej.
~~
-To co teraz może zatańczymy coś wolnego aby trochę zwolnić? - zapytał Minho podając mi rękę
-Ahh to chyba dobry pomysł - uśmiechnęłam się i złapałam go za rękę.
Tańczyliśmy powoli do "Perfect". Ja położyłam swoje ręce na jego karku a on swoje na mojej tali i powoli się ruszaliśmy. W tedy też poczułam jego zapach. Jego mocne perfumy których zapach był wręcz idealny a ja mogłam w nim wręcz odpłynąć.
Nagle niespodziewanie chłopak potknął się i poleciał na mnie przy okazji nas przewalającLeżeliśmy tak chwilę w ciszy patrząc sobie prosto w oczy oddychające. Między naszymi ustami były dosłownie milimetry.
-Co wy odpierdalacie.
Obydwoje skierowaliśmy wzrok prosto na drzwi w których stał mój wujek. Automatycznie oderwaliśmy się od siebie.
-To chyba jakiś kurwa żart.
-To nie tak panie Kim! Niech Pan się da nam wytłumaczyć. To naprawdę nie t-
-Zamknij się kurwa. A ty gówniaro natychmiast do samochodu. Mogę wam obiecać że już się więcej nie zobaczycie.
-Ale niech pan cho-
-Chociaż nas wysłuchaj!! - krzyknęłam czując jak moich oczach zbierają się łzy.
Mój wujek podszedł do mnie przywalając mi ręką po czym chwycił mnie mocno za rękę i natychmiastowo za sobą ciągnął.
CZYTASZ
Him fragrance - Lee know
RomanceKiedy moja babcia z którą mieszkałam umarła, musiałam próbować żyć dalej i zacząć zupełnie nowy rozdział w swoim życiu rezygnując z swojej pasji - tańca. Jak potoczy się dalej moja historia?