2026

670 20 14
                                    

- Ah nie wierzę jak to szybko zleciało, pamiętam cię jeszcze jako dziewczynkę która wyprawiała pogrzeb babci. A teraz jesteś już niesamowitą kobietą.

-Dziękuję ciociu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Dziękuję ciociu. Nawet nie wiesz ile twoje słowa dla mnie znaczą.

No tak pewnie nie nadążacie.
Więc pozwólcie że wszystko wam wytłumaczę.

Równo cztery lata temu opuściłam swoją nielegalną pracę. Nie było łatwo i zajęło to dobre trzy miesiące ale wspierał mnie Minho i odziwo Diana. (Nie wspominając o innych członkach Stray kids i o mojej cioci!)
Tak czy inaczej ja i Minho dogadaliśmy się z ceo że będziemy ukrywać swój związek. W 2025 stray kids przedłużyli kontrakt do 2030 roku. Jednak Lee know zgodził się na pozostanie w zespole tylko jeśli mógłby upublicznić nasz związek. Ceo się zgodził więc w tym samym roku Minho mi się oświadczył. Stay zareagowali o dziwo dobrze chociaż pojawiły się też hejty. W Grudniu 2025 roku urodziłam syna.
Teraz jest 13.06.2026 i bierzemy dzisiaj ślub. Nie mieszkamy już w dormie ale i tak widzę chłopaków na codzień. To takie darmowe nianie.

Ale dobrze wróćmy do teraźniejszości.

-Minho czy ty zwariowałeś? Nie możesz zobaczyć panny młodej przed ślubem to przynosi pecha!!

-Ale ja tyl-

-Żadne tylko! Wynocha! - krzyczała moja ciocia

-Niech pani się odsunie ja już się zajmę tym grzesznikiem! - krzyknęła Diana trzymając w rękach prostownicę

-Ale ja chce tylko powiedzieć że za 10 minut zaczynamy!

-Okej ale już idź.

-Tsh trochę się stresuje...

-Wszystko będzie na pewno dobrze!

Gdy do rozpoczęcia ceremonii zostały dwie minuty kobiety zostawiły mnie samą i poszły zająć swoje miejsce.

Ja stanęłam przed lustrem. Wzięłam głębokie wdechy i wyszłam.

W końcu nadszedł ten moment.

-Możecie się pocałować.

A potem wszyscy żyli długo i szczęśliwie. No może nie licząc syna Minho i Soyeon który miał wyjątkowo trudnych nianiów.


Koniec

Dziękuję za czytanie mojej książki!
Mam nadzieję że sie wam podobała i że przeczytacie również moją nową książkę której pierwszy rozdział wyjdzie już na dniach!
~Tallia ❤️

Him fragrance - Lee knowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz