Około godziny 13 całą nasza dziewiątka siadła w salonie. Nadeszła chwila poważnej rozmowy. Trochę się stresowałam ale uznałam że będę szczera dla chłopków i powiem im całą prawdę.
-Tsh długo mamy jeszcze tu siedzieć - wzdychał Hyunjin
-Przepraszam ale to nie takie proste
-Mamy czas - powiedział spokojnie Chan
-Ehh no to-
Chciałam już zacząć mówić ale Lee know mi przerwał.
-Czy Soyeon może na razie u nas zamieszkać?
-Mi właściwie nie przeszkadza - powiedział Seungmin
-Mi też nie - dodał Jeongin
-Osobiście nie przeszkadza mi to, jednak jeśli jyp się dowie nie będzie dobrze. Pozatym czemu nie może mieszkać z panem Kim? - dodał jeszcze Chris
-I czemu ostatnio nie przychodzi na nasze treningi?
-Nie naciskajcie ta-
-Mój wujek próbował mnie zgwałcić. - na te słowa chłopacy popatrzyli na mnie jakby nie dowierzali a Minho tylko podszedł do mnie i złapał mnie za rękę aby dodać mi otuchy. - Nie chcę do niego wracać bo się boję. Dlatego chciałabym u was przenocować jeżeli to nie problem. Chciałabym też żebyście nie mówili mu gdzie jestem gdybyście się z nim spotkali.
-W takiej sytuacji oczywiście że możesz u nas mieszkać tyle czasu ile tylko potrzebujesz. - powiedział poważnie lider - ale nie możemy tego tak zostawić. Musimy to zgłosić do JYP a w szczególności na policję.
-Nie, nie mogę - znowu poczułam na sobie wzrok wszystkich więc kontynuowałam - jeżeli to gdzieś zgłoszę to zabiorą mnie spowrotem do Busan a tam umieszczą w domu dziecka. Dodatkowo gdybyśmy to zglosili dla JYP to może jeszcze dowiedział by się o mnie i Minho, a na to szczególnie nie możemy pozwolić.
Przez jeszcze jakieś pół godziny rozmawialiśmy aż zadecydowaliśmy że na razie zostawimy tą sprawę do przemyślenia a ja na razie zatrzymam się w dormie.
CZYTASZ
Him fragrance - Lee know
RomanceKiedy moja babcia z którą mieszkałam umarła, musiałam próbować żyć dalej i zacząć zupełnie nowy rozdział w swoim życiu rezygnując z swojej pasji - tańca. Jak potoczy się dalej moja historia?