HATE YOU {10}

803 111 29
                                    

Part 10
ခမ်းခမ်းနားနားရှိသည့် အဆောက်အဦးထဲဝယ် မင်္ဂလာဆောင်အားကျင်းပနေပြီးသဌေးများ / အနုပညာရှင်များစွာ တက်ရောက်သဖြင့် လုံးဝတန်ဖိုးကြီး မင်္ဂလာလက်ဖွဲ့များနှင့် ပြည့်နေလေသည်...
မီဒီယာသမားများကတော့ မပါမဖြစ်ပေ..

Man " သတို့သားJeon Jungkookသည် သတို့သားJung Hoseokအား သက်ဆုံးတိုင် ပေါင်းဖက်နိုင်ပါသလား ?"

Jk " ဟုကဲ့ ပေါင်းဖက်နိုင်ပါတယ် "

Man " သတို့သား Jung Hoseok သည်သတို့သားJeon Jungkook အား သက်ဆုံးတိုင်ပေါင်းဖက်နိုင်ပါသလား ??"

HS " ဟုတ်ကဲ့ ပေါင်းဖက်နိုင်ပါတယ် "

မင်္ဂလာသစ္စာစကားအား အဖြူရောင်သတို့သားနှစ်ယောက်မှ ဆိုပြီးလေတော့
ဧည့်သည်များက အနမ်းပေးရန်ဆိုလေကြတော့သည်...

Man " ကဲ အကြင်လင်လင်အဖြစ် မင်္ဂလာအနမ်းပေးလို့ရပါပြီ "

အရှေ့က ဖာသာမှ ပြုံး၍ အနမ်းပေးရန်ဆိုလေတော့ ဟိုဆော့အနားအား တဖြည်းဖြည်းကပ်လာ၍ တက်တူးထိုးထားသည့်သူ၏ လက်ဖြင့် ဟိုဆော့ခေါင်းအား အသာကိုင်ကာ ဟိုဆော့၏နှုတ်ခမ်း‌များအား တဇိုင်းမတ်မတ် ထိတွေ့လာသူ ဟိုဆော့လည်း  တဖက်၏အနမ်းများအားကျောက်ရုပ်သဖွယ်ငြိမ်၍သာ ခံယူနေသည်
ခနကြာတော့ အနမ်းများအား အဆုံးသတ်ကာ နောက်သို့ဆုတ်သွားသူ

" ဟေးးးးးးး"
အနမ်းလည်း ပေးပြီးကော အောက်မှ ဧည့်သည်များ၏ အြဘာသံများဟာ ဝေဝေဆာလျက်...

Man " အခုကစပြီး သက်ဆုံးတိုင်ပေါင်းဖက်နိုင်ကြပါစေကွယ်"

Jk " ကျေးဇူးတင်ပါတယ် ဖာသာ ....အသက် ဧည့်သည်တွေကို နှုတ်ဆက်ရအောင် "

ဂျောင်ကု ဖာသာအား ကျေးဇူးတင်ကြောင်းပြော၍ ဟိုဆော့၏လက်ကို သူ့၏လက်ကြားထည့်ကာ ဧည့်သည်များအား နှုတ်ဆက်ရန်ဆိုပြီး စင်အသေးစားလေးပေါ်မှဆင်း၍ ဧည့်သည်များဆီသို့ ..

Boy1" congratulations ပါနော် ဂျောင်ကုနဲ့ ဒီက..ဂျောင်ဟိုဆော့ရှီးးး"

Jk " ‌ကျေးဇူးပါဗျာ ..အသက်..ဒါက မောင့်သူငယ်ချင်း.. သိတယ်မလား သူလည်း အဆိုတော်ဘဲကို .."
ဟိုဆော့ဘက်လှည့်ကာ အရှေ့က လူကို ပြုံးပျော်စွာ နှုတ်ဆက်ပေးနေသူ သူအရမ်းဟန်ဆောင်ကောင်းနေတယ်မလား ??

HÂTÉ   YØÛ  { ÇÓMPLËTE }Where stories live. Discover now