HÂTÉ YØÛ {29}

732 116 32
                                    

Part 29

" အားးးခေါင်းတွေကိုက်လိုက်တာ...ဘယ်အချိန်ရှိပြီလဲမသိဘူး..??
-
-
-
အ့့့ငါလှုပ်လို့လဲမရဘူး!! ဘာဖြစ်တာလဲ!! ဂျောင်ကု! ဂျောင်ကုငါ့ကိုကယ်ပါအုန်း!!"

" ဘာလို့စောစောစီးစီးအော်နေတာလဲ!!"

" အီးးဟီးးငါခန္ဓာကိုယ်ကလှုပ်လို့လဲမရတော့ဘူး ငါအကြောတွေသေသွားပြီလားမသိဘူး! ဗြဲ!!!"

" အာ...ခန.
-
-
-
ရပြီ.."

" အ့့့့့့ဂျောင်ကု!! ဘာလို့ငါ့ကိုကန်ချတာလဲ!!"

" ဟော်..စောင်ထဲကထုတ်ပေးတာလေ...ခုလှုပ်လို့ရပြီမလား!?"

" အော်...မင်းကငါ့ကိုစောင်နဲ့ပတ်ထားတာပေ့ါ ဘာလို့ပတ်ထားရတာလဲ ခွေးကောင်ရဲ့!!"

" ခင်ဗျားကြီး ညကဟာတွေမမှတ်မိဘူးလား?!"

" ဘာညကဟာလဲ ငါညကငါဘာလုပ်လို့လဲ? "

ဟိုဆော့သည် ညကအဖြစ်အပျက်တွေမှတ်မိပုံမပေါ်? ဂျောင်ကုမှာတော့ ညကအတော်နောက်ကျမှအိပ်ခဲ့ရသည်..သူ့ရဲ့ညိုမဲ‌နေတဲ့ပန်ဒါမျက်လုံးတွေကသက်သေဖြစ်သည်!

" ကျုပ်ညကခင်ဗျားကြီးကြောင့် ကောင်းကောင်းမအိပ်ရဘူး!!"

" ဘာလို့!..မဆိုင်တာတွေ ငါညကအစောကြီးအိပ်ပျော်သွားတာ!"

"အစောကြီး အိပ်‌ပျော်သွားတာ ဟုတ်တာပေါ့!!ပြောပြမယ်! ညကခင်ဗျား!!...

Flashdback

" ဂျောင်ဟိုဆော့ ခင်ဗျားဖယ်လိုက်တော့!!'

" နိုးးနိုးး အကိုလို့ခေါ်လေ သဲယေးဂျီမင်ကလည်း..."

" သေချင်နေပြီလား!! ခုဖယ်ဆို ကျုပ်ပစ်ပေါက်ပလိုက်မယ်!!"

" ခွီးးးးစိတ်တိုတာလေးက ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ.."

ဟိုဆော့သည် ဂျောင်ကုအားကိုတိုးလို့ဖက်လိုက်ပြီး သူပြောချင်တာတွေပြောနေလေသည်...
ဒါကအကြောင်းမဟုတ် ဂျောင်ကုအားဂျီမင်ဖြင့် အမြင်မှားနေသည်ကအဓိက အခုလည်း...

" ဂျီမင် ကိုယ်မင်းကို အပိုင်သိမ်းပစ်မယ် ဟိုခွေးကောင်ဆီက သဲ‌ယေးကိုသိမ်းပိုက်တော့မယ်.!!"

" ဟိတ်လူ!! ဒါဘာတွေလုပ်နေတာလဲ!!"

" အဝတ်တွေချွတ်ရမယ်လေ ဟီးးသဲယေးလည်းချွတ်!..ကိုယ်ချွတ်ပေးမယ်.!"

HÂTÉ   YØÛ  { ÇÓMPLËTE }Donde viven las historias. Descúbrelo ahora