Part 18
Jk" ဘယ်သူလဲ !! ငါ့ေယာက်ကျားကို လင်ခိုးလို့စွပ်ဆွဲတဲ့ဟာမ!!"
ဝန်ထမ်းကောင်မလေး၏ စကားကြောင့်တိတ်ဆိတ်သွားသည့် ကုမ္ပဏီထဲထပ်ထွက်လာသည့်အသံဟာ ကျယ်လောင်စွာပင်..
ဟိုဆော့အား ဝိုင်းကြည့်နေသည့်ဝန်ထမ်းများသည်လည်း အသံလာရာအနောက်သို့ လှည့်ကြည့်ကြသည်...
ဟိုဆော့လည်း အသံလာရာဆီအကြည့်ပို့မိတော့ ကိုယ့်ဆီလျှောက်လာနေသည့်သူသည် အခုကျမှပိုပြီးခန့်နေသယောင်..ဆွဲဆောင်မှုတွေရှိနေသယောင် ပိုလို့ကြည့်ကောင်းနေသည်....
ကိုယ့်အနားသို့တဖြည်းဖြည်း နီးကပ်လာသူဂျောင်ကုသည် ခပ်တည်တည်ဖြင့် ကိုယ့်၏အနီးဆုံး တနည်းအားဖြင့် ကိုယ့်ဘေးကပ်ရပ်အားဝင်ရပ်၍ ကိုယ့်ပုခုံးကိုသူ၏လက်တဖက်ဖြင့် တင်းတင်းဖက်လိုက်သည်...
ထို့နောက် အလုပ်ထုတ်ခံရသည့် ဝန်ထမ်းကောင်မလေးနှစ်ယောက်အား စိုက်ကြည့်လျက်...Jk " ပြောပါအုန်း ငါ့ယောက်ကျားက ဘယ်လင်ကိုခိုးတာလဲ အမကြီးခင်ဗျ..."
ဟုဆိုေလတော့ ခဏကဟိုဆော့အား အော်ပြောသည့် ဝန်ထမ်းကောင်မလေးသည်သူမ၏နှုတ်ခမ်းအား ပြတ်ထွက်မတက်ကိုက်လိုက်ပြီး ဟိုဆော့အားကြောက်ဖို့ကောင်းစွာကြည့်လာသည်...
တခြားဝန်ထမ်းများသည်တော့ ငြိမ်သက်လျက် ကိုယ်တို့အဖြစ်ကိုဖုန်းများဖြင့် ရိုက်နေကြသည်Girl 2" ဟက်!! သူကလင်ခိုးတယောက် မဟုတ်ဘူးလား? အာ့ဆိုသူက ဘာလဲ!! သူများရည်းစားကိုကြောင်တောင်နှိုက်ပြီး မျက်နှာပြောင်တိုက် ဒါ့အပြင် လက်တောင်ထပ်လိုက်သေးတယ်..လုံးလုံးကိုအရှက်မ.."
Jk" အမကြီးးး!!!! ခင်ဗျားကြီးရူးနေလားး ဟမ်!!! ကျတော့်လို အဆိုတော်တယောက်က ကြောင်တောင်နှိုက်ချင်တိုင်းနှိုက်လို့ရမဲ့လူစားမျိုးနဲ့တူနေလို့လား ဟမ်!!"
ဂျောင်ကုသည် ဝန်ထမ်းကောင်မလေး၏ နောက်ဆက်စကားများအား မကြားချင်တော့၍ အော်၍ပြောလိုက်သည်...
ဟိုဆော့သည်တော့ သူမစကားများကြောင့် မျက်ဝန်းအိမ်တွင် မျက်ရည်များရစ်သိုင်းနေပြီး သူ၏လက်ချောင်းအချင်းချင်းကိုယှက်နွယ်ကာ ပွတ်သပ်နေလေသည်..Girl 2" ဒါဆို တမင်သက်သက်အနှိုက်ခံတယ်ဆိုတဲ့သဘောပေါ့နော်...အရင်ရည်းစား....ဘယ်သူပါလိမ့်...အာ!!ပတ်ဂျီမင် သူတော့သနားစရာပဲ ကြားမိတာတော့ စေ့စပ်ပြီးနောက်တရက်မှာ ဒီလင်ခိုးနဲ့ လက်ထပ်ဖို့အတွက် စီစဉ်ခဲ့ကြတာဆို ..ဟုတ်လား.."
မထီမဲ့ပြုကာ စကားပြောရင်း ဟိုဆော့ဆီလျှောက်လာပြီး ဟိုဆော့၏ ပါးအားထိကိုင်မယ်အပြု..
YOU ARE READING
HÂTÉ YØÛ { ÇÓMPLËTE }
Romanceဘာဇာတ်လမ်းလေး ဖြစ်မလဲ 🙃 ဖတ်ကြည့်ေပးကြပါနော် 👻 စိတ်ကူးရင် ဇာတ်လမ်းတပုဒ်ပါ idol imageထိခိုက်လိုခြင်းမရှိပါ 🙆🙆 ကူးယူရေးသားခြင်းမဟုတ်ပါ🙇 စရေးသည့်ရက်::: June 3, 2022 end date: :::::: 24.7.2022 ဘာဇာတ္လမ္းေလး ျဖစ္မလဲ 🙃 ဖတ္ၾကည့္ေပးကြပါနော် စိတ္ကူးရ...