HÁTÊ YÔÜ {25}

704 125 23
                                    

Part 25

" အင့့့့်"

" ဟိုဆော့....."
ဟိုဆော့၏ ခန္ဓာကိုယ်လေးအား ဆွေ့ခနဲကောက်မှ၍ ချီလိုက်သည့်ဂျောင်ကု...
ဟိုဆော့လည်း ရုတ်တရက်မြှောက်တက်သွားသည့် ကိုယ့်ခန္ဓာကိုယ်ကြောင့် လန့်ကာဂျောင်ကုအား ပြန်ဖက်ထားမိသည်..

" ငယ်...."

" ထယ်...ဂျောင်ကုငါ့ကိုအောက်ချစမ်း!"
ဘယ်လိုလုပ် အိမ်မှာ ရှိနေမှန်းမသိတဲ့ ထယ်ဟာ ကိုယ့်အရှေ့သို့ရောက်နေလေသည်...
ပြီးတော့ကိုယ့်အရှေ့မှ ထွက်လာသည့်အသံလေးဟာ အင်အားယုတ်လျော့စွာပင်ရှိနေသည်..
ထို့ကြောင့်ဟိုဆော့ ကိုယ့်အား'မ'ချီထားသော  ဂျောင်ကု၏ပုခုံးကိုရိုက်၍ချက်ချင်းအောက်သို့ချခိုင်းရသည် ..
ထိုအခါ....

"အ့့့့့့ဂျောင်ကု!!!"
ဂျောင်ကုသည်ဟိုဆော့အား လွတ်ချလိုက်ခြင်းပင်
ထယ်ယောင်းသည် အောက်သို့ဖင်ထိုင်လျက်ကျသွားသည့် ချစ်ရသူအနားအပြေးဆွဲထူလိုက်သည်...
ပြီးသည်နှင့် ဂျောင်ကု၏အင်္ကျီလည်ပင်းအစကို ဆွဲကိုင်ကာ..

Ty"မင်းသေချင်နေတာလားဟမ်!ဂျောင်ကု!"

Jk" ဆောရီးးးနည်းနည်းသတိလွတ်သွားလို့ချီမိတာ..."

Ty " ငါလုပ်လိုက်ရင် မင်းသေအုန်းမယ်!!"

HS" ထယ်..ကိုယ့်ဘက်ကအလွန်ဖြစ်မယ် သူ့ကိုဘာမှမလုပ်နဲ့.."

Ty " မင်း!! ငယ့်ကြောင့်မို့ လွတ်သွားတယ်မှတ်ပါ..."

Jk " ဟက်!!နှစ်ယောက်သားအတော်ကို အဆင်ပြေနေကြတယ်နော်...."

ဟိုဆော့၏ စကားကြောင့် ဆွဲကိုင်ထားသည်ကိုလွတ်ပြီး ဟိုဆော့အနားသွားနေသူထယ်ယောင်းအား မထိတထိပြောလာသူဟာ သူ၏ပါးသောင်ကိုရှာဖြင့်ထိုးထားသေးသည်..

Ty " ဘာလဲ မင်းကထပ်အထိုးခံချင်လို့လားဟမ်!!"

Jk " အိုးးးးထိုးကြမလား??"

HS" ထယ်!! တော်တော့ ...ဂျောင်ကု..မင်း..အပေါ်တက်ပြီးအိပ်မှာဖြင့်အိပ်တော့ကွာ "

Jk" ဟမ့်!! အိပ်မှာပါ စိတ်ချ!!"

Ty " ဒါဆိုအခုသွားအိပ်လေ!!!အ့့့့့ငယ်..."

HS" ထယ်..အသာငြိမ်နေစမ်းကွာ..."

ဟိုဆော့သည် ရန်သတ်ပွဲမဖြစ်ဖို့အရေး သန်သန်မာမာကြီးနှစ်ယောက်ရဲ့အလယ်တွင်ရပ်ကာနေနေရသည်..
တခါတခါလက်ပါမယ်ကြံနေသော ထယ်ယောင်းအား ‌ဟိုဆော့အမြန်တားရသေးသည်..
အခုလည်း ဂျောင်ကုအား အနောက်သို့တွန်းပစ်ရန် လက်လှမ်းနေသော ထယ်ယောင်းအား သူ့ရဲ့ဗိုက်ခေါက်ဆွဲလိမ်ပြီးတားထားရသည်...မဟုတ်ရင် ဟိုကပြန်လုပ်မှတားမရပြုမရဖြစ်ကုန်ကြမှာ...

HÂTÉ   YØÛ  { ÇÓMPLËTE }Where stories live. Discover now