28

2.3K 142 10
                                    

Evet arkadaşlar size şimdi hayatımın en büyük macerasını anlatıcam. Benim babam çok sıkı bi babadır. Böyle okuldan kaçtığımı yalan söylediğimi duysa okuldan bile almaya kalkışır öyle bişi. 

Bi gün sınavdan çıktık dedik kaçalım hadi. İşte çıktık okuldan tüm paramızı harcadık. Okulla ev arasıda baya var. En son evin yakınlarına geldik. Babam aradı dedim Allah Allah bu adam niye arıyo şimdi. Telefonu açtım "GÖKÇE SEN NERDESİN" diye bi tepki aldım aha dedim sıçtım. 

Baba okulun bahçesindeyim dedim. "BANA MESAJ GELDİ KIZINIZ OKULDAN GİTTİ DİYE" dedi. Ulan dedim müdür senin amk. Yok baba rehberliğe girdim sınıfta yok olunca yok yazmışlardır dedim. Ama nasıl korkuyorum. "HEMEN ÇIK MÜDÜRÜN YANINDA BENİ ARA MÜDÜRLE KONUŞCAM." dedi. Dedim Allahuekber. Sıçtım ya ne param var ne pulum. Okula yetişemem çok uzak. Hadi yetiştim müdüre ne dicem. Nasıl ikna etcem adamı. 

Neyse dedim gidebildiğim kadar gidiyim. Tuttum arkadaşın kolundan.  Koş dedim. Gittik durağa kartım boş. "ABLAAAAAĞ ALLAAAANI SEVERSEN BİZE BAS ABLA NOLUR ABLA ACİL DURUM ABLAAAĞ" diye bi ses çıkınca kadında demesin mi ben otobüs beklemiyorum karşıya geçicem ama yazık alın şu parayı da binin diye. Utancımdan yerin dibine girdim resmen. Kadına dualar edereeek geçtim ordan öbür durağa.

Bu seferde geleneksel ABLAAAA BEN PARAYI VERİİM SEN BAS ABLAAAĞĞ merasimi başladı tabi. Allah razı olsun para eksik olmasına rağmen kadın bastı. Yolda babam aradı nerde gökçe hala niye gitmedin diye. Dedim baba izin kağıdını aldım ama adamı bulamıyorum bekle izin kağıdının fotosunu atcam. kapadım o karmaşada çıkardım kalem kutuyu yazı yazıyorum. Allah kalem kutu bi düştü herşey yerlerde... Toplamakla bile uğraşmadım bi flaşdisk vardı aldım onu geri kalan kaldı. Sonra inceğimiz durağa geldik. Ordan diğer otobüse bincez de okula gitcez... 

Aradan 30 dakika geçmiş bi 30 dakikada öyle yol var... Görende müdür fizanda sana. İndik durakta otobüs yok. Nabıcam nabıcam. Dedim Kanka ben gidiyom şu adama dicem artık yok dayanamıycam. En son gittim adam tam derken otobüs geldi bir umut atladık otobüse ama Nolur kartınızı basın diyoruz ölüyoz diyoz tık yok.-Allahım sen affet mecburiyetten yaptık.- Dedim kardeşim okulda bayılmış yanına gitmemiz gerek. Ancaaa öyle bastılar bize. Koşa koşa gittik okula ama nasıl titriyorum müdüre ne diyipte ikna etcem. Gıcık bide. 

Neyse sonra kavga ettim ve bana 0 veren Müzik hocamı gördüm dedim Allah belamı verdi nasıl olsa fazlası olamaz. Yardırdım gittim Hocam  nolur nolur nolur dedim babam faşist dedim beni öldürür dedimde ikna ettim adamı. Aradı konuştu işte benim yanımdaydı beraber rehberliğe gittik falan koro ile ilgili konuştuk özgüven eksikliği olmasın gösteride falaaan. Sonra üst kata çıktık. 

Koridorda dedim ki ulan bide şansa bak müzikçi göt derken adamın dibi çıktı. Bide orrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrospu çocu müdüre bak derken hoca karşımda belirmesin mi. Adam güldü Allahtan güldü geçti. Ben şok ... Sonraa işte tam atlattık falan diyoduk. Babam demesin mi ben hocalarınla konuşucam bu ne biçim şey okuldasın ama yok yazılıyosun falan dedim Allah müzikçide yandı. 

İşte herkes bişi olmaz yaaa 60 yaşında adam unutur felan 1-2 aya derken bir öğrendik bu pazar veli toplatısı var. Bide müdür babamın 20 yıllık arkadaşı rahat rahat sorar herşeyi. Ulan sıçtım. Sonraaa dedim feyza dönüşü yok bu işin. Yürü eczaneye mushil alcaz. Tabi hiç kullanmamışım ama aklımca babama içirip hasta edip toplantıya göndermicem. Gittim eczaneye bi mushil dedim. sonrada mal gibi 35 yaşında birisi için dedim niye dedim ben bile bilmiyorum. Sonrada çıkarken dedim ki bunu toz yapıp bişeye katırıp içsek sorun olur mu. Adam pinpiriklendi işte. Dedim Alzeimer hastası unutuyo insanları içmiyo herkesin verdiği ilacı dedim. oda 35 yaşında ve alzeimer mı ? dedi. Dedim sus gökçe ağzına sıçayım sus. Neyse eveeeet babam hatta dedim. Kahretsin beni bide eczane yakın. Neyse verdiler gittim eve. Allahtan planım yürüdü de veli toplantısına gitmedi. Hala konuşcam diyo müdürle ama hadi hayırlısı.


- queenofthelavenders adlı kullanıcıdan alıntıdır.

Tumblr'dan HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin