Seveceğinize emin olduğum bir bölüm.💙 İyi okumalar.
2
Çoktan akşam olmuştu kafeden çıkıp arabama bindim. Ömer'i arayıp şirkete geçtiğimi haber verdikten sonra telefonu bırakıp sürmeye başladım. Ömeri'in evinde de sıklıkla kaldığım haberi olunca içim rahat ederdi. Şirkete geldiğimde arabamın anahtarını valeye verip yavaş adımlarla ilerledim.
Herkes bana selam vermeye başlayınca ben de kibarca onlara selam verdim. Çoğu kişi bana hayranlıkla baksa da bazen bazı bakışlarda kıskançlık da görebiliyordum.
Önce kendi odama geçip ceketimi çıkarttıktan sonra bralet benzeri bir büstiyer ve siyah pantolonla ne kadar güzel göründüğümü düşündüm. Bir Maral kolay yetişmiyordu değil mi? Uzun zamandır spora gitmediğimi fark edip bunu aklımın bir köşesine yazdım.
Odadan çıkar çıkmaz sekreterim Canan "Maral hanım bir şey mi istemiştiniz?" diye sordu. Gülümseyerek "Yok hayır abime bakmak için geldim biliyosun beni zaten burası bana göre değil." dedim. Canan da bilmez miyim Maral hanım diyip gülümsemişti.
Abimin odasına yaklaşınca konuşma sesleri duydum ama çok ilgilenmeden odaya girdim. Abim beni görünce "Oo Maral hanım siz buraya gelir miydiniz ne oldu bakıyım abim çevir kafanı kafana taş mı düştü senin?" demişti.
Onun söylediği şeylere gülerken bakışlarım odanın içinde beni izleyen bir çift göze kaydı.
Bakışları ürkememe sebep olabilecek kadar soğuktu. Gülümseyerek selam verdim. O ise hala dikkatlice beni süzüyordu. Ben ne olduğunu anlamadan abime ben gidiyorum gibi bir işaret yapıp odadan çıktı. Abim bana hadi gel geç otur derken ben hala o bakışların etkisini üzerimden atamamıştım.Abime kim olduğunu sorduğumda iş yaptığımız biri diyip geliştirmişti. Abim "Maral biliyorum abicim yanında koruma istemediğini, ama bu seferlik beni kırmasan? Başımızdaki bela bu kez diğerlerine göre çok daha büyük. Gerçekten gerekmese seni rahatsız edecek bir şeyi istemem biliyosun." dedi.
Ben her ne kadar bu belayı merak etsem de sormadım. Zaten abim böyle şeyleri bana hiç söylemezdi. Şirketimiz abim sayesinde sürekli geliştiği için haliyle düşmanlarımız da artıyordu. "Tamam yakışıklı, bir seferlik yavru kedi bakışların için kabul ediyorum." dedim.
Daha fazla kalmayıp yorulduğumu evde gidip dinleneceğimi söyleyerek odadan çıktım. Haliyle abimin peşime taktığı korumalar da benimle birlikte hareket etmişti. Onlara aldırmadan topuklularımı yere vura vura kendi odama yöneldiğimde abimin odasında karşılaştığım bakışlarla tekrar karşılaştım.
Odamın karşısındaki bir duvara yaslanmış, ellerini ceplerine koymuş birini bekliyor gibi duruyordu. Yanında bir kadın vardı ama ona bakmıyordu Gözlerini gözlerime dikince kaşlarımı çattım. Yanındaki kadın hevesli bir şekilde ona bir şey anlatıyor ama o kadını dinlemiyor, sadece bana bakıyor gibiydi.
Adımlarımı hızlandırıp odama girdim. Arkamda hala bakışlarını hissedebiliyordum. Bu neydi böyle? Odamdaki masamın karşısındaki koltuğa kendimi attım. Kesinlikle birkaç dakika nefes almaya ihtiyacım vardı!
Kim olduğumu biliyordur kesin biliyordur, sonuçta ben Maral'dım canım. Neden böyle bakmıştı? Normalde hayranlık veya kıskançlık dolu bakışlara alışkındım. Fakat bu bakışlarda gördüğüm ne hayranlık ne başka bir şeydi. Bomboş bakmıştı. Beni şaşırtan da buydu.
Bu konu üzerinde çok fazla düşündüğümü fark edip kendimi toparlayıp ayağa kalktım. Ceketimi alıp dışarı çıktım. Hala ordaki varlığını hissedip o tarafa baktım. Ne yani ben Maral'dım. Arkamı dönüp gitmemi beklemiyordunuz değil mi?
Hala bana bakan gözlerine kollarımı göğsümün altında birleştirerek gözlerimi dikip ben de inatla ona baktım. Bu hareketimi beklemiyor gibiydi ama bozuntuya vermeden devam etti.
Attığımı düşündüğüm en sert bakışı atarak daha fazla burda durma ihtiyacı hissetmeyip bakışlarımı korumalara çevirdim. Başımla gidelim işareti yapıp önüme dönüp yürümeye başladım. Bakmasam da bu kez bana değil de korumalara baktığını hissettim.
Binadan çıktığımda arabama binip gözlüğümü taktım. Son ses Sweater Weather şarkısını açıp kendim de eşlik ederek eve vardım. Günün yorgunluğuyla yatağa girince direkt uykuya dalacağıma emindim.
Sizce bölüm nasıldı?
Her gün bir bölüm atmayı düşünüyorum ama okunma sayısı..:(
Bir sonraki bölüm hazır en azından 5 kişi okursa hikayemi diğer bölüm yayınlanacak :,) Bölümü beğendiyseniz oy verip yorum yapmayı unutmayın.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKİP EDİLİYORUM ~Güçlü Kadınlar Serisi1
Genel KurguBu hikayede fakir, aşağılanmış ve sıradan gösterilen kadın karakter yoktur ve olmayacaktır. Ayakları yere sağlam basan kendi hayatını düzene sokmuş ve başkasının yardımına ihtiyacı olmayan sevgili Maral'ın hikayesini ve onun başına gelen olayları ok...